Nekromanti DalCon i Borlänge

Gardener

Champion
Jag kommer åka på DalCon i Borlänge nu i helgen och försöka dema lite spel från Looney Labs och träffa folk.

Om nån här är i krokarna så tycker jag ni ska dyka upp!

Troberg

Sinister eater
Jag kommer åka på DalCon i Borlänge nu i helgen och försöka dema lite spel från Looney Labs och träffa folk.

Om nån här är i krokarna så tycker jag ni ska dyka upp!
Skit! Det hade jag glömt! Och jag som är borta fredag och delar av söndagen och har annat spel på lördag.

Nåja, jag ska se vad jag kan fixa, jag kommer i alla fall att dyka upp där tidvis, troligen mest på lördag, ev söndag eftermiddag. Det är bara två och en halv minut med bil hemifrån till konventet, så det var väl fanken om det inte skulle gå att fixa...

Så ni som inte hade tänkt komma, nu missar ni en chans att se en livs levande Troberg.

Edit: Nu är det fixat så att jag kan närvara på söndag också. Be afraid, be very afraid.

Troberg

Sinister eater
Re: sovplats

Vet inte om jag kommer att vedverka, dock har jag möjlighet att låna ut lite golv och soffyta om ni hellre vill sova utanför något så oheligt som en skola...
Det finns värre ställen, den skolan har jag en del kul minnen från (framför allt när jag och en klasskamrat bara på kul fick oss (mycket artigt faktiskt) utslängda för att vi pimplade folköl på skolgården, bara för att se reaktionen).