Nekromanti DanCon-öl 18:00 fre 04 mars, Biblioteket, Bishops Arms Folkungagatan 105, STHLM

anth

Vetefan
Mina damer och herrar: Dancon närmar sig med storsteg och det är dags för den svenska rollpselseliten att klä upp sig och gå på ba...

Eh, nä.

Inte riktigt så.

DanCon är tvärt om en väldigt liten träff för oss vanliga nördiga forumiter. Och däri ligger det sorgliga. Just för att den är så lite kommer inte alla som vill att kunna vara med. Vilken tur då att vi har DanCon-ölen. :)
Här är alla välkomna oavsett om ni kommer på DanCon eller ej.

Som vanligt håller vi till i biblioteket på Bishops Arms på Folkungagatan 105 i Stockholm.
Och alla är välkomna från 18:00 fredagen den 04 mars.

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Detta kan bli första året jag bevistar en JagCon-öl.

Men jag dyker nog upp lite senare. Först ska jag fira en kompis.

Krille

Super Moderator
Det finns möjlighet att jag dyker upp. Tåget anländer ca halv nio, och om jag har energi så letar jag mig kanske dit en stund, annars drar jag ut till Sœdertelie och kollapsar på Xhakhals soffa.

Sapient

Swashbuckler
Alldeles omöjligt är det inte, att jag trillar in.

Var länge sen jag var på forumsöl, så jag ser det som "arbetsträning" att komma på DanConÖl fast jag inte kommer att bevista själva eventet som är anledningen.

kloptok

Pensionerad astrolog
Jag tänkte nog dyka upp ett tag. Kring klockan sju-åtta någonstans om jag känner mig själv rätt.

gizmo

temporary sunshine
Med vädret som det är måste jag komma direkt från jobbet. Är jag väl hemma får man mig inte ut igen. Men jag är nog kvar på jobbet till minst kl 6, så jag trillar också in mot 7.

Magnamund

Warrior
Ha det sköj!
Jag njuter av en Maredsous Blond i min ensamhet. Lugnt och skönt efter en förhållandevis lugn dag på jobbet.