Nekromanti DanCon: inkvartering?

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in
När nu DanCon närmar sig undrar jag om det finns någon hygglig stockholmare som man kan sova hos. Jag är rumsren och tycker det är ohederligt att ha ihjäl sovande, så ni behöver inte vara rädda för mig.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Det vore asbra om Linköpingsmaffian (bestående av Dimfrost, Snigel, walium, thark och jag) fick möjlighet att sova på ungefär samma plats. Kan man boka kvartplats för fem personer hos någon? :gremsmile:

Dimfrost

Special Circumstances
Jag har hela tiden förutsatt att jag sover hos Dante. Jag skrev så både i den första tråden och i ett PM. Det brukar inte vara så väldigt ont om golvutrymme, och jag känner inte för att köra bilen någon annanstans sent på natten. :gremsmile:

/Dimfrost

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Såhär kommer det att funka:

Hunk, som kommer upp redan på fredagen, får en sängplats.

I övrigt har jag ytterligare en säng och två madrasser att erbjuda, samt en soffa som Feliath paxat. Till detta kommer ett antal kvadratmeter golv som de med liggunderlag kan ta i anspråk.

Och slutligen har Herr Nils lovat att inhysa ett antal forumiter i vad som tydligen kommer att bli Risings nya lägenhet. Då Rising tydligen ska flytta in samma helg som DanCon VI går av stapeln är jag lite osäker på hur det blir med detta.

Under tidigare DanCon har andra stockholmsforumiter ställt upp med sovplatser. Förhoppningsvis går det att ordna även i år.

Annars får alla klämma ihop sig i mitt lilla hus så gott det går.

Ergo: Det ordnar sig. Ingen blir utan tak över huvudet.