Nekromanti DanCon VII inställt/uppskjutet! ...

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
På grund av att mitt hus är en byggarbetsplats nu och ett antal veckor framåt blir det inget DanCon i år – i varje fall inte på det traditionella datumet (lördag vecka 9).

Anders Åstrand

Swordsman
Haha, tror du det räcker med ett inlägg på ett forum för att vi ska hålla oss borta? Du får tappert ta emot i byggdammet.

Basenanji

Postd20modernist
Räkna med mig!

Asch, jag hakade bara på Anders skämtsamma inlägg. Du ska få bygga hus i fred.
---
Förresten- är du ledig på lördag vecka 9? Ska vi spela spel då? Kan vi vara hos dig? Får jag bjuda in några kompisar? Som du inte känner?

/Basenanji, slår rolighetsrekord...kommer åka skidor vecka nio. Jag slår svenne-rekord också...

Dimfrost

Special Circumstances
Men -- var det inte förra året ni byggde om? Är ni inte klara än? :gremsmile:

Så länge du inte lägger det någon av helgerna vecka 7 är jag nöjd, för då är jag i Österrike och åker skidor. Vågar vi hoppas på det omtalade sommar-DanCon i år, måhända? (Eller kommer jag att få behålla mitt plakat ett år till? :gremlaugh:)

/Dimfrost

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Dimfrost said:
Men -- var det inte förra året ni byggde om?
Nä, det var förra året vi började tömma källaren (och omvandlade tv-rummet till förråd).

Nu byggs det om, i kanske två månader till.

walium

Ganska töntig, faktiskt
Men du kommer väl till GothCon? [NT]

Jag hoppas att du kan ordna ett DanCon vid ett senare tillfälle istället. Det är inte så ofta som man får umgås med Stockholmsforumiterna under så trevliga former.