Nekromanti Dantes snitsiga power cards! …

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Sådär! Nu är de power cards jag tragglat med ett tag (se denna galleritråd) äntligen färdiga.

För att göra korten mer användbara – och för att jag ska slippa skriva ut nya så fort någon nuffra ändras – kör jag texten direkt från regelböckerna och använder rutor där jag kan fylla i relevant variabeldata.

Troligen laminerar jag korten och skriver på dem med dry-erase-penna.

Attachments

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Supersnitsiga som sagt. Om jag skulle lira D&D skulle jag helt klart vilja vara utrustad med något dylikt så jag slipper minnas så mycket utan kan få sitta och bläddra och mysa.

Jag tycker extra mycket om dem nu när jag kunnat tjyvkika i pdf-egenskaperna vad det var för typsnitt för rubriken. Trevligt och med fina dekorativa element!

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Mycket snygga. Får mig att vilja börja pilla med mina egna "printer-friendly" powercards, som jag började skissa på för ett bra tag sen...

Dante

Staff member
DeBracy said:
Jag tycker extra mycket om dem nu när jag kunnat tjyvkika i pdf-egenskaperna vad det var för typsnitt för rubriken. Trevligt och med fina dekorativa element!
Dessutom gratis och (till skillnad från 99 % av alla andra gratistypsnitt) välgjort och försett med såväl Å som Ä och Ö.

Dante

Staff member
Jag kan även rekommendera Megalopolis Extra från samma ställe. De andra gratistypsnitten där är visserligen välgjorda, men ganska fula och svåranvändbara.

Arfert

Facit
Fula vet jag inte, på rätt plats, som ett skivomslag.. (jag gör nåt sånt)... gillade AUDimat också...