Ah, okej. Ja som sagt tycker jag att det är en rätt häftig kampanj som är så dåligt skriven att man måste arbeta igenom den grundligt för att få till det. Så det är både jätte bra och samtidigt uruselt (så jag har full förståelse över att omdömena pendlar genom hela skalan).
Jag har inte läst Harlocks Legacy och bara spelat sista delen av det, så jag har dålig uppfattning om kampanjen som helhet. Det jag kan säga om sista delen är att det är fullkomligt livsfarligt. Min rollperson som jag fick skapa som en 4500-erfarenhetspoängsrollperson var en tokoptad psyker, och utan den hade vi aldrig tagit oss igenom äventyret (och nu var det ändå på gränsen). Så även denna kampanj kräver lite jobb tror. Men sista delav var fortfarande jäkligt cool, och omdömet från de andra spelarna var att de tidigare delarna också var jäkligt bra. Men misstänker att även den kampanjen kräver en del jobb från SL för att få ihop det.
Överlag är det något jag tycker präglar warhammerspelen och äventyren framför allt: Många coola idéer, men det är lite halvdant utfört.