Wilmer
Hero
Jag har följt det här spelet med nästan religöst intresse sedan hösten 2005 och nu verkar betan stå för dörren *host* 15 Augusti *host* (återigen, men nu verkar det mer på riktigt än förr!). Jag hatar MMO's eftersom de flesta suger hästballe. Punkt.
Det här spelet kommer döda er allihop.
www.darkfallonline.com
Läs själva på lite, jag hoppas kärnan i det jag försöker säga är tydlig
För att sköta mitt missionerande lite bättre så tillägger jag:
skills (inga levels, man kan kombinera alla skills hur som helst utom magiskolor (water och eld mixar inte))
fullt plunder (allt ditt shit ligger kvar på liket)
fri PvP (inga safe zones om de inte är skapade av groteska mängder stadsvakter)
snyggt som fan (kolla på den råa, simpla grafiken)
click attack (alltså, det går inte att targetta något, bågskytte och trollande sker i första-personsläge, närstrid beter sig som Rune eller M&B)
spelarbyggda städer
spelarbyggda skepp
Fråga vad som helst mer! Min fanatiska själ brinner! Eller ännu hellre, läs på och inse mer och mer hur jävla bra det här pusslet kanske läggs. Det finns ju risken att spelet suger apa men det tror jag fan inte eftersom så mycket balanserar ut sig själv.
Det här spelet kommer döda er allihop.
www.darkfallonline.com
Läs själva på lite, jag hoppas kärnan i det jag försöker säga är tydlig
För att sköta mitt missionerande lite bättre så tillägger jag:
skills (inga levels, man kan kombinera alla skills hur som helst utom magiskolor (water och eld mixar inte))
fullt plunder (allt ditt shit ligger kvar på liket)
fri PvP (inga safe zones om de inte är skapade av groteska mängder stadsvakter)
snyggt som fan (kolla på den råa, simpla grafiken)
click attack (alltså, det går inte att targetta något, bågskytte och trollande sker i första-personsläge, närstrid beter sig som Rune eller M&B)
spelarbyggda städer
spelarbyggda skepp
Fråga vad som helst mer! Min fanatiska själ brinner! Eller ännu hellre, läs på och inse mer och mer hur jävla bra det här pusslet kanske läggs. Det finns ju risken att spelet suger apa men det tror jag fan inte eftersom så mycket balanserar ut sig själv.