Nekromanti DC

KaGGe

Veteran
hmm jag undrar om hur många av er som använder programmet Direct Connect ... för att det är nämmligen så att jag tänkte nästa starta en egen hub (privat) där bara dom som är härifrån får vara inne i

KaGGe

Veteran
man kan dela med sig av sina äventyr som du har på datorn, lr fakta ,lr filmer ,insperation och annat som inte man kan ladda upp på forumet ...,själv så delar jag ut 4 call of cthulhu filmer från spelet som kommer till PC om ett par veckor...

Krille

Lord
"man kan dela med sig av sina äventyr som du har på datorn, lr fakta ,lr filmer ,insperation och annat som inte man kan ladda upp på forumet ..."

Och det går inte att dela ut annat än äventyr till skräckrollspel, menar du?

Om den här tråden hör hemma någonstans så är det på rollspelsforumet, inte skräckrollspelsforumet.

KaGGe

Veteran
eftersom jag (okej jag erkänner jag e fan lite självisk) bara spelar skräck så postade jag det här (sorry om det skadade nån) men okej jag kan posta det i rollspels forumet oxo om ni vill ..

Gardener

Champion
Tråden stängs

Jag stänger denna tråd då den är en uppmaning till piratkopiering (sen kan folk få hävda vad de vill men jag anser att den är det).