Nekromanti [DDM] Blood Wars-spoiler

Dimfrost

Special Circumstances
För de DDM-spelare som händelsevis inte hänger på andra forum kan jag passa på att länka till Blood Wars-spoilern. Den här är lite felaktig, bland annat har Elf Dragonkith 70 HP och inte 75 (har jag för mig att det var), men den är snyggast så jag bidrar ändå med den. :gremlaugh:

/Dimfrost

Dimfrost

Special Circumstances
Re: Host harkel

Det var den här spoilern jag var ute efter eftersom den är snyggare, även om din är mer korrekt. :gremsmile:

Dessutom heter det ju Blood War och inte Blood Wars, vilket jag som planescapefan borde tänkt på. :gremblush:

/Dimfrost

Hunk

Hero
Jag har Medium Copper Dragon, Hellcat och Earth Element Gargoyle, vad har ni? :gremtongue:

Dimfrost

Special Circumstances
Hur har du det? Var det inte så att Blood War inte skulle släppas i Europa förrän i början av december?

/Dimfrost

Hunk

Hero
Hur har du det? Var det inte så att Blood War inte skulle släppas i Europa förrän i början av december?
Jag driver spelbutik och gubbarna ingick i ett Demokit för D&D Game Day... Ni som dyker upp på Goblin Games, Dragons Lair eller andra ställen som håller aktiviteter under Game Day kommer förmodligen att ha chansen att vinna ett ex av draken.

December verkar tyvärr stämma för Europasläpp av Blood War. Som butiksinnehavare blir man något sur för att releasedagarna skiljer sig åt och att jag inte har möjlighet att parallellimportera D&D-minisar (amerikanska distributörer är helt enkelt förbjudna att skeppa till Europa):gremmad:.

Nico_UBBT

Veteran
Precis som Hunk gissar så kommer vi att dela ut priser från D&D Game Day kitet på turneringen på Dragon's Lair imorgon.