Nekromanti DDM-bytar-fika i Stockholm

Ram

Skev
Jag tänkte besöka vår vackra huvudstad i första advent. Skulle inte detta vara ett utmärkt tillfälle att träffas, ta en kopp brunt (eller annat) och byta lite Minis?

Jag och Lambi skall träffas lördag den 26/11 klockan 14.00. Vi har inte bestämt var ännu. Förslag tas tacksamt emot. Jag har förstått att Ritorno är ett populärt val.

Då jag inte vill släpa med mig alla mina Minis så skulle jag uppskatta om vi kunde komma överens om eventuella byten i förväg. Tråd om detta kommer upp på Köpes och säljes - forumet i närtid.

Så, kommer DU?

//Moonglow, PM:a för Mobilnr.

EDIT: Bytartråd på plats här .

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Jag kommer [ANT]

Med största säkerhet :gremsmile:

Ram

Skev
Najs, nu börjar det röra på sig! Frågan vart är fortfarande lite halvöppen... Hur långt från Sergels torg ligger Ritorno? Jag hittar skitdåligt i Stockholm och desto närmare Sergels torg vi kan träffas desto mindre behöver jag irra och desto mindre jag behöver irra desto mindre onda ögon drar jag på mig av familjen... :gremgrin:

Lambi

Swordsman
T-bana - Odenplan eller St Eriksplan [ANT]

Odenplan = 3 stationer från centralen/sergels torg = 5-6 min. St Eriksplan är den efter på samma linje (gröna norrut mot Hässelby Strand).

www.sl.se är din vän >_<

Ram

Skev
Det känns lite off för en lantis som jag... Finns det inte något ställe mer mitt inne i sta'n? Jag skall vara på Kaffrepet på Klarabergsgatan klockan tre... :gremcrazy:

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Ja, men då bestämmer vi Kafferepet då …

Om du ändå ska vara på Kafferepet klockan tre kan vi väl lika gärna träffas där klockan två.

Ingen av oss proffsfikare fikar kortare än en timme i alla fall.

För de som inte vet så ligger Kafferepet väldigt mycket mitt i stan (bredvid Nils Ferlin-statyn vid Klara kyrka).

Ram

Skev
Re: Ja, men då bestämmer vi Kafferepet då …

Det låter som en bra idé. Några emot?

Jag antar att det betyder att du dyker upp också? Vad sa familjen om Wyrmlingen föresten?

Ram

Skev
Då ses vi alltså i morgon, lördag klockan 14.00 på kafferepet. Det skall bli kul att träffa er alla!

//Moonglow