Master Pelle
Warrior
Jag har skaffat in modulen Monster I Mundana. Jag kollade massa intressanta monster, men en av monstret som lockade mig är ju förstå Hormz. Hormz är ju riktig festlig monster som kommer bli ganska rolig när man möter dom. Det härliga med dom är ju att dom är både korkat och orädda som vågar att peta på den mest farliga rovdjur.
Det bli ännu roligare om hormz ser en av spelare rollperson som deras ledare och kommer ställer vis problem för stackar rollperson begrund av deras ointelligent men ochså börja hormz tappa saker och dansa när dom hör sång och musik (det vore värst om rollperson få hormz att bära hans värdefulla och väldig otålig föremål). Sen är det ochså svårt att göra av med dom om inte rollperson försöker döda dom...
Jag måste säga att Hormz är ju den mest komiska monstret i Mundana.
Det bli ännu roligare om hormz ser en av spelare rollperson som deras ledare och kommer ställer vis problem för stackar rollperson begrund av deras ointelligent men ochså börja hormz tappa saker och dansa när dom hör sång och musik (det vore värst om rollperson få hormz att bära hans värdefulla och väldig otålig föremål). Sen är det ochså svårt att göra av med dom om inte rollperson försöker döda dom...
Jag måste säga att Hormz är ju den mest komiska monstret i Mundana.