Nekromanti De nya rollformulären är klara

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Det är totalt 4 formulär, fram och baksida inkluderat. Version 1.0 (jag kommer nämligen garanterat att ändra något på dem /images/icons/wink.gif).

Sf (spelare - framsida)
Sb (spelare - baksida)
SLf (spelledare - framsida)
SLb (spelledare - baksida)

Eftersom att Neogames uppenbarligen har tagit jullov (/images/icons/wink.gif) så måste jag vänta på ett svar om jag får använda logon eller inte före jag lägger upp den någonstans. Dessutom så har vi ett spelmöte idag, då det är lämpligt att "beta-testa" formulären och se om ändringar måste göras.

Självfallet så måste vissa regler editeras eftersom och/eller tas bort i stridens hetta, annars blir det lite segt med tanke på att spelledaren tar hand om alla siffror.

Emil om du ville lägga upp de på Eon SE så skickar jag dem till dig efter att Neo har tillåtit mig använda logon /images/icons/smile.gif.

[color:red]/P|uT0NiUm</font color=red>
Point

Click

KILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!

Mederian

Warrior
Det är totalt 4 formulär, fram och baksida inkluderat

Det blir en fasligt massa formulär för SL att hålla reda på. Tänk själv om man har 5 spelare i en spelgrupp, när man väl kommer fram till en strid ska SL rota fram varje rollformulär för precis den spelaren, varje stridsrunda. Tidsödande om du frågar mig, men då har ju inte vi några större problem med powergaming heller. Jag tycker bara det är synd att det ska behöva bli på det sättet, lite av magin för mig sitter i att ha en fullständig rollperson framför sig och att spela ut dennes karaktär, inte i att veta att han är "ganska stark", "relativt smart" och "hyfsat långsam".

/Mederian síol Ianoty t'un Léarama t'an Machara
- den stolte