Nekromanti De röda siffrorna

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in
Ni har tagit bort de röda små siffrorna som visar antal nya inlägg igen (eller så är min dator underlig). Visade det sig att de belastade för mycket?

Krille

Super Moderator
"Ni har tagit bort de röda små siffrorna som visar antal nya inlägg igen (eller så är min dator underlig). Visade det sig att de belastade för mycket?"

Förmodligen. Tittar du längst ner på sidan så ser du hur lång tid som spenderades på hur många databasfrågor. Där kan man upptäcka att tiden sjunkit från 16 sekunder på 21 frågor till 0,2 sekunder på 12 frågor.

Foggmock

Myrmidon
Gah! Jag kräver en förklaring! Huvudsidan blir ju värdelös utan dem! Skandal! Katastrof!

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Gah! Jag kräver en förklaring! Huvudsidan blir ju värdelös utan dem! Skandal! Katastrof!
Du kan ju fortfarande se vilka forum som har nya inlägg genom att titta på den lilla mappen till vänster, även om du inte kan se hur många inläggen är. (Och det är inte så tydligt hller.)

/tobias

Foggmock

Myrmidon
Jaja, det är väl bara att vänja sig vid ett snabbare forum då...

...Fast det är ingen riktig wrnu! :gremwink:

Johan K

Gammal & dryg
Enkel lösning... =)

Kan man inte göra som så att man lägger till alla forumena till kontrollpanelen & vipps så har man koll på hur många inlägg som skrivs & sådant.

Härolden

Warrior
Kan man inte byta ut ikonen på huvudsidan till en sån där röd mapp istället? Jag hade inte ens märkt att det fanns två ikoner tidigare...

Staffan

Myrmidon
Det är en bra idé som jag stöder. De ikoner som används nu på förstasidan är ganska lika varandra.