Nekromanti de va inte bra va ska jag göra

Phoenixzz

Veteran
Joined
26 Apr 2003
Messages
10
Location
Göteborg
vad ska jag göra min kusin och jag är slavar i underjorden utan någon utrustning bara ett skunke som kläder vi driver ett stort hjul som går runt runt med 48 andra slavar snälla berätta va jag ska jö

//ja jag vet de e inte den lättaste sittvationen! :gremgrin:
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
uppvigla de andra fångarna! gör uppror mot vilka det nu är som driver er som slavar! SLÅSS MOT FÖRTRYCKET! BRYT ERA BOJOR!
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Tjaaa... gör som Conan. Bli apstark och kom därifrån. Annars är det väl bara att bryta sig fri, om ni inte vill köra en kampanj som hjulslavar det vill säga :gremwink:


Storuggla, ger usla råd
 

Ymir

Liten kantbaron
Joined
18 May 2000
Messages
11,258
Location
Malmö/Lund Metropolitan Axis
Re: Slavkampanj?

Tja, en annan har tillbringat en rätt hyfsad bit av en låååååång kampanj som sex/prydnadsslav i Mûhad, och det var hur intressant som helst. Så jag ser inte problematiken, riktigt.

(Å andra sidan får jag väl förmoda att min och Lycans spelstil är något de flesta på det här forumet skulle ställa sig ganska frågande till...)

- Ymir, göttar sig åt gamla rollspelsminnen (och är elit, såklart)
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Re: Slavkampanj?

"Tja, en annan har tillbringat en rätt hyfsad bit av en låååååång kampanj som sex/prydnadsslav i Mûhad, och det var hur intressant som helst. Så jag ser inte problematiken, riktigt. "

Tja, en viss skillnad mellan sex/prydnadsslav och hjulslav nere i en gruva kanske...? :gremwink:

"(Å andra sidan får jag väl förmoda att min och Lycans spelstil är något de flesta på det här forumet skulle ställa sig ganska frågande till...)"

Den kanske inte är helt kompatibel med trådskaparens spelstil, om vi säger som så.


Storuggla, har spelat butler
 
Joined
29 Jul 2001
Messages
814
Location
Stockholm.
Bli Conan.

Annars kan ni väl arbeta tills ni dör? Verkar som den logiska fortsättningen.

Hoppa på era plågoandar enligt mottot att det är bättre att bli dödad än vara slav?

Smörja SL så någon dödar era plågoandar o befriar er?
 

Svarte Faraonen

ром и смерть
Joined
12 Oct 2000
Messages
10,787
Location
Värnhem, Malmö
Re: Slavkampanj?

Jo, men din sex-/prydnadsslav hade antagligen ett mer spelbart liv än en typ som drar runt ett hjul i totalt mörker arton timmar om dygnet för en lön på några nävar grus i veckan. Jämfört med det är det ju rena önskejobbet av vara haremsslav hos någon tjock mûhadin. Åtminstone ur spelsynvinkel.
 
Top