Nekromanti Delvis relaterat ämne

Archer

Swashbuckler
Jag undrar om det är någon som har ett bra tips på ett företag/butik som har ett bra sortiment av de nya D&D figurerna, i sverige? (Har drabbas av samlarmani inför påbörjan av kampanj).

Jaak

Warrior
relaterat ämne?!?

jag vet inte riktigt men jag tror tradition i gallerian (i sthlm om du bor där) har de nya då hade 3eds gubbar iaf för ett tag sen......

Archer

Swashbuckler
Re: relaterat ämne?!?

"jag vet inte riktigt men jag tror tradition i gallerian (i sthlm om du bor där) har de nya då hade 3eds gubbar iaf för ett tag sen......"

Tack för tipset. Tyvärr bor jag inte i stockholm (får väl ringa dem). Lite irriterande att tradition inte har alla sina figurer med i sortementet på deras websida. :\

Ackerfors

Alas, your rapids!

Att få tag i figurerna från Tradition lär ju inte var något problem. Det finns ju på fler ställen.

Göteborg
Kungsbacka
Stockholm
Malmö
Umeå
Linköping
Halmstad
Uppsala
Örebro

Och på nätet. http://www.traditiom.se

Archer

Swashbuckler

Får besöka Tradition i Örebro, får höra med dem om de har D&D figurer i lager. :)

Tack för svaret.

EchoFive

Veteran
Delvis relaterat svar

Jag älskar verkligen Chainmail-figurerna - de är enormt snygga hela högen. Jag är extra förtjust i gnolls och hobgoblin fightern.

Orcerna tycker jag inte ser så värst... orciska ut, dock. Jag vill ha dem mer människoliknande än så.

*måla vidare på sina gnolls*