Nekromanti Demoner och Vandöda?

Virocon

Swordsman
Är det någon som har hört något mer om den modulen? På Tradition säger de att den kanske kommer till jul, men kan man lita på det? När är den nuvarande planen, och hur säker är den?

/Börjar bli otålig, abstinensbesvären har kommit...Måste ha den snart!

Mederian

Warrior
Jag såg på hemsidan att de planerar att först och främst släppa Sjöfarare & Pirater, den kommer nog strax efter årsskiftet om jag inte missminner mig. Därefter skulle de släppa Drakar och sedan följde ett antal moduler där inget var fastställt, däribland Demoner, och även Vandöda (de har blivit separata moduler tror jag).

/Mederian síol Ianoty t'un Léarama t'an Machara
- den stolte

hatten

Swashbuckler
Re: Sjöslag och Pirater

Regler om havet och skepp ÄR mer viktigt i mina ögon öron och näsa än regler om ruttnande zombier blodsugande advoka... jag mer vampyrer..

Evil Peter

Hero

Regler om havet och skepp ÄR mer viktigt i mina ögon öron och näsa än regler om ruttnande zombier blodsugande advoka... jag mer vampyrer..

Det kanske är så men vampyrerna lär vi inte få se i den modulen. Rätt synd då de är de överlägset intressantaste odöda som finns. Man kan aldrig variera skelett och zombies lika mycket...

C

dream

Hero

lustigt. jag tycker precis tvärt om ;)
Antar att det har med att göra vad man tycker är lättast att spelleda. Jag har nämligen inga problem med att ta mig an sjöslag och liknande, medan odöda bestar för mig gärna blir arketyper och därmed tråkiga.

[color:green] //Dream </font color=green>
-------
<A HREF="http://www.offplanet.net/dreaming" target="_new">http://www.offplanet.net/dreaming</A>

Virocon

Swordsman
Billigt skämt, men visst!

Okej, men jag finner det faktiskt ganska underhållande med sådana ändå, advokater eller inte. Men ni tror alltså inte att det kommer förrän nästa år någon gång?

Ymir

Liten kantbaron
Re: Nosferatu

Är beredd att sätta pengar på att de kommer ha med vampyrer, sannolikt under det urfula namnet "Lamia", i "Demoner & vandöda", eller vad det nu blir för modul, oavsett vad Krille säger eller inte. Vampyrers existens på Mundana är ur min synvinkel redan bekräftad iochmed "Commersium Lamia".

- Ymir, gillar vampyrer

Blasphemy

Swashbuckler
Vampyrer

Sedan har jag för mig att det i Regelboken står i beskrivningen på en besvärjelse där man trollar fram en stråle av solljus att den kan skada och driva iväg Vampyrer.

Steel Meets Steel Axes Broadsword And Shield Their Heads Ride Our Spears And Bodies Cover The Fields

Blasphemy

Swashbuckler
Vampyrer

Sedan har jag för mig att det i Regelboken står i beskrivningen på en besvärjelse där man trollar fram en stråle av solljus att den kan skada och driva iväg Vampyrer.
Dessutom så har ju Eon med alla andra typer av varelser så varför inte vampyrer.

Steel Meets Steel Axes Broadsword And Shield Their Heads Ride Our Spears And Bodies Cover The Fields

hatten

Swashbuckler
Re: Vampyrer

OM Eon ska fixa Vapyrer så hoppas jag att de inte tar den klassiska greve Drakula ÄVEN om han är kul på sitt sätt utan kanske lånar lite från Andra Mytiska vampyrer som Asiatiska eller andra myter helt enkelt...

Bhutu Indiska blod sugande andar har släktskap med Kali blodtörstig gudinna Bland annat *ler* hennes Goa sida är en moder som beskyddar..
Adlet En eskimå typ av monster blodsugande varelse som har form som en röd hund.. *ler* GRRRR ..VampyrVarulvFalurödfärgmonstersugandeblod..
Striges Bevinade monster som suger blod från så barn ser ut som vackra kvinnor ( eller vackra män )
Zagam Fladersmus bevingad blodsugande gud som kan ge rikedommar till de som bringar honom offer..
Sanguin blodsdjävul bevingad förförare som lurar sina offer genom kärlek sen tömmer dem på blod..