Nekromanti Den femte konfluxen...

morkbollen_UBBT

Warrior
Efter läst det där så blev jag lite sugen på att höra hur olika spelargrupper klarat(?) kampanjen.

Om du är en spelare som kanske kommer spela denna kampanj läs inte detta det kommer inte bli så kul i slutet.

Jag får väl också säga att vissa saker är lite annorlunda i mitt spel än orginalet men jag tror alla får anpassa sig lite efter sina spelare.

undrar om det här kommer bli för långt...

Mina spelare såg så här ut:

Fannagon Faladin: Krilloansk magiker med viss framtidssyn som såg att nått skulle inträffa på marjura. Han var väldigt beskyddande och godhjärtad. Han var verkligen passande och trots alla risker han tog överlevde han allt.

Egil Hizird: En barbar som åkt till marjura för att tjäna pengar, han skulle just hem(ganska fattig efter tärningspel), men var full och missade båten hem. Han var aggresiv, slug och girig, men plockade faktiskt upp lite mer hjälte modiska drag i slut delarna. Kung Ottar dödade honom, men mer om det senare.

Therin Sauss: Adelsman och officer från Tricilve. Han tog an ett jobb att hitta shaguliterna. Han var en arrogant, pragmatisk ädling. Han dog dock när dom skulle rädda(?) röda oraklet, fast han var inte för ledsen för han hade tagit sturmendrang och förlorat det så han var ändå döende. Yxa i huvudet. Inte kul utan hjälm...

Teran: En ung gravplundrare som försökte undvika lite fiender i tricilve. Han drog med Therin. Han dog aldrig, wow! Dock besatt av en demon, så inte kul...

Tobik: Japp, en spelare tog över Tobik när han dog i O4Ö, en stor förbättring. Han passade verkligen. Dog aldrig, men han fick en hämdfull mörkergast efter sig så hans dagar var väl räknade.

Fuck jag orkar inte skriva mer, jag bifogar bara epilog texten... :gremmad: