Beastslayer
ROTN
Grymt bra platta!At the Gates - Slaughter of the Soul
Grymt bra platta!At the Gates - Slaughter of the Soul
Ja! Den vill jag också ha med på min lista!Grymt bra platta!
En platta var det, inga listorJa! Den vill jag också ha med på min lista!
Nej bara nej vuxna män i pälskalsonger med conansvärd och vikingafetish
Camera silens har jag inte hört på år och darKul
Ja, det är fransk punkperfektion. Och deras 80-talsscen var inte att leka med. Helt i paritet med den brittiska. Om inte bättre. Högre kvalitet genomgående.
Även Camera Silens andra album är fantastiskt, men det är med en annan sångare (gitarristen från första) eftersom Gilles försvunnit då. Mycket saxofon (punkgrodor har alltid varit världsledande på punksaxofon) och reggae-influenser.
Vi körde en av SPK's skivor som "bakgrundsmusik" en gång när vi spelade D&D. efter ett tag (typ 1 timme) tyckte vi, "Fan vad lång den här skivan är!". Då gick sista spåret på LP-skivan in i sig självt...Hands down:
SPK - Leichenschrei
Jag postade precis låten Rising på facebook! Ett fantastiskt album.Rainbow - Rising svarar jag idag.
Ronnie James Dio var en fantastisk sångare.Jag postade precis låten Rising på facebook! Ett fantastiskt album.
O ja. Jag har inte sett många av de gamla giganterna live, men Dio lyckades jag pricka en gång i alla fall. Åldrad, späd, och fortfarande med typ världens största röst.Ronnie James Dio var en fantastisk sångare.
Kan skryta med att iaf fått se Dio 4 gångerO ja. Jag har inte sett många av de gamla giganterna live, men Dio lyckades jag pricka en gång i alla fall. Åldrad, späd, och fortfarande med typ världens största röst.