Nekromanti Den stora konspirationen på WRNU

tull

Hero
VARNING! VARNING! VARNING!J Jag har lyckats hacka bort min blockering för att skriva detta i all hast. Jag kommer försvinna sen men sprid detta vidare. Låt inte sanningen tystna. De som argumenterar emot följande inlägg är antingen 1. En del av konspirationen eller, 2. Omedveten om sanningen. Tänk på det när ni läser svaren på det här inlägget.

Gardener styr som vi alla vet forumet här. Om vi studerar hans inlägg hamnar 98 % under kategorin rollspel.nu, i trådar som berör forumet. Är det en slump att en användare som skrivit tusentals inlägg inte skrivit så mycket om rollspelandet i sig? Skulle inte tro det.
Först trodde jag att detta berodde på att ägaren till identiteten Gardener har en hemlig användaridentitet som den kan skriva om roliga saker med. Men sanningen kan vara ännu mer skrämmande än den först verkar uppenbara sig.

Gardener finns inte alls. Det är en del av en konspiration som varje redaktör svärs in och lovar att förborga i hemlighet. Gardener styrs egentligen kollektivt genom samtliga redaktörer.

”Men jag har träffat Gardener AFK” kanske någon hävdar.

Nej det har ni inte.

Simon som alltid varit en nära vän till redaktörerna har genom sina kontakter med skådespelare förmedlat en person som antar Gardeners identitet när han behöver framträda offentligt. Simon var tills nyligen global moderator. En belöning, en sorts hedersuppdrag som tilldelats honom för lojaliteten mot konspirationen. Idag är han inte längre global moderator. Varför?
En eventuell schism har uppenbarat sig vilket kan resultera i att sanningen avslöjas. Men redaktörerna är smarta. Troligen har Simon fått en stor summa pengar för att hålla tyst. Ett annat alternativ är att den Svarte Faraonen som tidigare läst till läkare har skuggopererat Simon så han har glömt allt detta.

EFTERSOM VI ALLA ÄR FÖRDA BAKOM LJUSET FÅR VI INTE UTESLUTA NÅGOT I EN KONSPIRATION ÄR DET MEST OSANNOLIKA OFTAST DET SOM ÄR SANT!!!! DET ÄR EN DEL AV KONSPIRATIONENS ÖVERLEVNAD. VI MÅSTE VAKNA OCH UPPHÖRA MED ATT BLIG LOGGADE!!!!

Vitulv som vi vet har tidigare haft duster med redaktörerna. Det här är en del av konspirationen för att rikta fokus från konspirationen till genus. Ett mycket listigt drag. Jag har ett argument för att det är på det här viset. Jag har själv rollspelat med Dante och Vitulv. Dante spelar en Wizard men har aldrig försökt besegra själva spelledaren. Att agera gud är poängen med Wizard i Patfhinder. Är detta en slump? Nej givetvis inte.

När jag tog upp detta i vrållåden stängdes mitt konto av. Redaktionen är rädd för att avslöjas. Jag uppmanar nu samtliga att kopiera denna texten och publicera den igen. För den här tråden kommer att bli låst. Endast genom brute force kan vi knäcka dem och besegra konspirationen.

Senast måndag kommer Gardener ha skrivit i en tråd som inte handlar om rollspel.nu.

Om ni tror på konspirationen och vill frigöras. Gå då med i FÖRENINGEN WRNU så vi kan organisera en kollektiv kraft! Är ni medlem men vill stödja ändå? Betala då 200 % av medlemsavgiften istället.

PS. Det här är ett skämt – varför skriver jag så i slutet? Tänk själv.

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
Evil leauge of evil fördömer denna aktion och vill påvisa att användaren Persson inte har någon trovärdighet då han uppenbarligen är galen, jag vet jag är en doktor.

anth

Vetefan
Persson said:
PS. Det här är ett skämt – varför skriver jag så i slutet? Tänk själv.
Tro inte på Persson - givetvis är det inget skämt utan blodigaste allvar.
Men han glömde berätta det viktigaste - att han själv är en del av konspirationen.
Hans uppgift är att agera motkraft till "Redaktionen" för att upprätthålla ett sken av motsättningar inom rollspel.nu

Om ni tycker att ovanstående låter konstigt beror det endast på att ni ännu inte har förstått hur långt den här konspirationen sträcker sig.

Fnord!

G

Guest

Guest
Jag kan tillägga att senast jag drack öl så dök "Gardener" hastigt upp för att sedan lika hastigt försvinna.

Dagen efter vaknade jag upp med en ekande huvudvärk. Som om en dvärgklan letade ädelstenar i min hjärnbark.

Det är helt uppenbart att "Gardener" i lönndom försökte döda stackars Stövelkatten genom att spetsa dennes dryckjom.

hakanlo

Hero
anth said:
Hans uppgift är att agera motkraft till "Redaktionen" för att upprätthålla ett sken av motsättningar inom rollspel.nu
Aha! Givetvis är det därför han försetts med titeln "ordförande" - för att motsättningarna ska framstå som allvarligare. Den där föreningen är väl bara en chimär.

Jag har hört... att om man tar första bokstaven i alla förnamn på de åtta tempelriddare som undkom den franske kungens jakt fredag den 13, 1307. Så kan man stava till G.A.R.D.E.N.E.R.

Sapient

Swashbuckler
Hakanlo said:
Aha! Givetvis är det därför han försetts med titeln "ordförande" - för att motsättningarna ska framstå som allvarligare. Den där föreningen är väl bara en chimär.
Nog är Persson ordförande alltid - i BAVARISKA ILLUMINATI!

Hela wrnu handlar om att undergräva rollspelen som hobby, för att de är farliga och frigör människors medvetande!

Ner med Ordförande Persson! Ned med förtryckarna!

POEE! All hail Eris!

/his Most Serene Psychopomp, Aionia Pigi the Maladapted,

tull

Hero
Sapient said:
Hakanlo said:
Nog är Persson ordförande alltid - i BAVARISKA ILLUMINATI!

Hela wrnu handlar om att undergräva rollspelen som hobby, för att de är farliga och frigör människors medvetande!

Ner med Ordförande Persson! Ned med förtryckarna!

POEE! All hail Eris!

/his Most Serene Psychopomp, Aionia Pigi the Maladapted,

Vill bara dementera allt som står i första inlägget. Ingenting stämmer. Det var någon som kapade mitt konto och skrev det där på kul.

Läs texten. Inget är trovärdigt. Jag har inget med det där att göra.

Move on.

krank

Går ondskans ärenden
Jag vill nämna i sammanhanget att ████████████ och ██████████████████████ tillsammans med █████ från ███████████ också är ██████████████ ████████ ████ ██ █████████ ███ ██████████ i en ███████████.

Dessutom ██████████████████████.

Hail ████!

Necross

Swashbuckler
Det är knappast en slump att det där var kranks 14361:e inlägg. 14361 baklänges är 21, vilket är motsatsen till gardener.

/Architects & Engineers & Joygirls 9/11 Truth Movement

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Konspirationen är djup, minsann! Det är många användare på det här forumet (flera av dem redaktörer eller "gamla rävar") - Gardener själv inräknad - som har inspirerat mig till att studera datavetenskap. I dagsläget kan jag inte sluta mig till annat än att de gjorde det i syfte att lura iväg mig på någon form av heltidsanställning där jag är berövad möjligheten att hänga på forumet nästan hela dagarna!

Ett dolt syfte med hela forumet verkar vara att få folk att vilja arbeta istället för att spela rollspel eller diskutera rollspel... mycket oroande...

tull

Hero
Björn Wärmedal said:
Ett dolt syfte med hela forumet verkar vara att få folk att vilja arbeta istället för att spela rollspel eller diskutera rollspel... mycket oroande...
Det är tydligt vem eller kanske bör man säga vad som leder konspirationen bakom lykta dörrar.

ARBETSLINJEN

Anarchclown

Swashbuckler
Frågan är hur !Goldquests uppgång och fall passar in i allt detta? Var det så att Conan the Hairy helt enkelt visste för mycket och att redaktörerna helt enkelt sände ut sin bästa hitman Stövelkatten för att villa bort honom och få honom dödad? Kanske Xena the Mighty är en kod för Xtmehi negahty vilket ju alla vet är ett av flera namn på "den mörke som dväljs i det mörka mörkret bortom de mörka skuggorna som är mörka."

Källa http://nonsense.com/

Poseur

Swashbuckler
Ett tydligt exempel är just att moderaterna kan vara bakom Gardener och resten utav konspirationen. Goldquest handlar ju om att man arbetar som hjälte, alla vet ju att vanliga arbetare som betalar skatt är vardagshjältar. Lönen som ens hjälte får är tydligt skattebefriad arvsskatt från dödade monster. Goldquest är alltså en del utav konspirationen, men en alltför tydlig del för att den skulle få vara kvar i sitt orginalkoncept. Först i vrållådan för att sedan bli ett hjärntvättande program i javastil vid sidan om alla viktiga rollspelstrådar. Detta var förmodligen det ända misstag som konspirationen har gjort då de snabbt fick inse att Goldquest drog till sig för mångas misstänksammas blickar och gjorde applikationen "frivillig" istället.

Anarchclown

Swashbuckler
Notera hur fort denna tråd dog ut. Det är en del av konspirationens försök att tysta oss helt klart.

tull

Hero
Anarchclown said:
Notera hur fort denna tråd dog ut. Det är en del av konspirationens försök att tysta oss helt klart.
Inte ens "lol:arna" som lever i en lögn har "lol:at". Så allvarligt är läget.

Anarchclown

Swashbuckler
Två saker till.

1. Gardeners baner är helt klart en del av konspirationen. Det är designat att få oss att känna oss bättre än vad vi faktiskt är. Förmodligen för att motivera oss att jobba. Allt detta är en del av den listiga planen att framställa Gardener som sympatisk och "mänsklig".

2. Gardener pratar ofta i kod när han pratar i småprat. Han kan säga sådana saker som kitteh och appar och liknande. Det är uppenbart att delar av det språk som talas på Yugoth, Migourasens hemplanet. Således kan vi helt klart sluta oss till att insektoida rymdvarelser kan vara inblandade. Det kan till exempel ses på dessas aversion mot allting som har med genus att göra, då hela den mänskliga reproduktionsapparaten är vidrig för dem, och deras tendens att tysta sanningssägare om detta område. Det enda vettiga sättet att motarbeta dem i denna fråga är genom att helt enkel starta fler och intensivare trådar om biologi och genus.