Är det kines-kim jag ser skymta fram där uppe i höger hörn ?Ett bandprojekt vi hade sommaren 2001. Medlemmar från olika oi!, hardcore- och trallpunkband.
Dessutom en svensk take på The Templars, herr Dängrot.
Nej, det är inte Shoot-Kim-Ahl.Är det kines-kim jag ser skymta fram där uppe i höger hörn ?
Svinfina grabbar. Vi lirade med dem i Tampere två gånger. Tyvärr har de upplösts nu. Olli driver en skivbutik i hemstaden dock.Lite go oi för oss med ursprung på andra sidan Östersjön.
Finsk take på Agenternas eminenta låt livsstil.
Känner du Erik? Han var en mycket nära vän. Vi hänger inte så mkt längre dock. Han spelar i Projekt 9 och ett rätt kasst hc-band som heter Dividing The Scene (DTS) nu för tiden. När jag spelade i Contemptuous och senare i Antipati gjorde vi en del spelningar med FF.Koreanen & company
Jag skulle inte säga känner men vi har svingat några bägare ihop back in the good old days of glory . Vi sprang på varandra genom åren på spelningar och festivaler och fester hos gemensamma bekanta . Jag vill minnas att Erik lirade Warhammer 40K (figurspelet)Känner du Erik? Han var en mycket nära vän. Vi hänger inte så mkt längre dock. Han spelar i Projekt 9 och ett rätt kasst hc-band som heter Dividing The Scene (DTS) nu för tiden. När jag spelade i Contemptuous och senare i Antipati gjorde vi en del spelningar med FF.
En kort period var Erik med och lirade rollspel också, vet att han pysslade med sånt under sina ungdomsår i Örebro.
Stämmer nog!Jag skulle inte säga känner men vi har svingat några bägare ihop back in the good old days of glory . Vi sprang på varandra genom åren på spelningar och festivaler och fester hos gemensamma bekanta . Jag vill minnas att Erik lirade Warhammer 40K (figurspelet)