Nekromanti Den trötsama sedlighets polisen, har gormat igen

G

Guest

Guest
Jag har lagt märke till en intresant hendelse utväkling som uprepas gång på gång.
Om någon råkar skriva in ett inlägg som inte hör hema på rätt forum är det alltid en grup perssoner som genast får någon slags spasmer över detta och skricker i högan skyn om att det inläget minsan inte hörde hemma där.
Nu senast så inträfade det på Eon forumet,(tråd:"inget som har med Eon att göra men en kul grej")och gensat så är sedlighets polisen där och gormar och skrikar om att detta minsan inte hör hema här, allt dett är fruktansvärt trötsamt och jag ber er alltså att sluta med det.
Det finns nämligen ett flertal moderatorer som har hand om detta och låser och tar bort dylika trådar om det så krävs.
Och att skriva typ: "Kan någon snäll moderator se hit och ta bort detta inlägg" är så j-v korkat så det saknar mot stycke, skicka då helre det privat till en moderator.
Det enda ni åsta kommer med ert gapande är att det tar plats och har en direkt mot sat effekt.

G

Guest

Guest
Det kanse var lite väl till taget, men iaf det är ju inte ett inteligent (alt.sjukt) betende ...

G

Guest

Guest
Och där missade han poängen ! [NT]

...

... Doedinan som förövrigt inte tycker om bönder, -"Dom borde av skaffas"

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
jag gormade inte bara, jag skrek inte bara - JAG GJORDE MIG LUSTIG OCKSÅ. *skäms en liten liten aning*

Men händelseutvecklingen med den såkallade sedlighetspolisen har faktiskt inte eskalerat. Den har vad jag förstår funnits oerhört länge i forumets historia. Så något nytt är det faktiskt inte.

Som det nu är så blir det mycket elaka kommentarer ändå innan moderatorerna hinner spärra trådar bara på grund av antalet irriterade läsare. Men jag håller med om att den rakaste åtgjärden bör vara att alerta forumets moderator. Så borde sedlighetens främjare arbeta. Ska vi ta fasta på det?

Lady Silver Wolf - There is but a thin line, between Man and Beast

I viss mån tycker jag nog att det kan vara befogat om nu det är ett helt fel inlägg på fel ställe. Faktiskt, men visst, kan nog hålla med om att det kan vara lite väl mycket gnäll över dylika företeelser emellanåt.

G

Guest

Guest
Va fint ! [NT]

...

Elder Girov

Swordsman
Jasså?

Verkar onekligen som om det är ditt problem eftersom du bemödade dig att skriva inlägg i frågan.

Har jag inte skrivit nog med inlägg för att bli Webchef snart? - Axel

Elder Girov

Swordsman
*suck*

Det var väl onödigt? Det är ditt problem, men även hans och nu även mitt. Jag har accepterat min del i detta och jag föreslår att du tar liknande ansvar. /images/icons/smile.gif

Har jag inte skrivit nog med inlägg för att bli Webchef snart? - Axel

Sodivra

Champion
Vad hövligt.

Då kan du väl berätta poängen istället för att vara spydig, herr spydig?

/Arvidos Magus- Too cool for public safety!\

G

Guest

Guest
Och du e ?

Det är enkelt och jag tänker inte sitta här "och lära små barn att räckna" punkt slut.

G

Guest

Guest
Re: Stämningen är bra [NT]

...

G

Guest

Guest
Se det stora dragen

Jag blir så tröt på att alla ser allt som man skriver ordligt och välljer att inte se det bildligt