Nekromanti Den trötsama sedlighets polisen, har gormat igen

Vindhand

Myrmidon
Re: Se det stora dragen

Jag blir så tröt på att alla ser allt som man skriver ordligt och välljer att inte se det bildligt

Du kanske skulle rita istället? Det går ju att bifoga bilder.

G

Guest

Guest
Jo det gjorde han !

Anars så skulle han inte gåt in på hår klyverier.

... Doedinan som förövrigt inte tycker om bönder, -"Dom borde av skaffas" <P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by Doedinan on 2001-07-06 04:36.</EM></FONT></P>

G

Guest

Guest
JA!

Skulle kunna göra det, i form av en "peka och lär bilderbok", men frågan är om det skulle hjälpa :)

... Doedinan som förövrigt inte tycker om bönder, -"Dom borde av skaffas"

Vindhand

Myrmidon
Re: Jo det gjorde han !

Det var ett s.k. "skämt", jag är ledsen att du inte uppskattade det. Jag borde kanske ritat en bild istället...

Sodivra

Champion
Åkallar du Arvidos Magus?

Jag är...

Arvidos Magus!
Forumets besökare! Debatternas betvingare! Harmonins förespråkare och eldbollarnas bane! Den store och den enda Arvid! Det finns ej, och det kommer inte att finnas en "Arvid Light!"

Nu skulle jag ju kunna komma med mina psykiska analyser som i ochförsig är väldigt insiktsfulla och välmenade (tycker jag) men som nog skulle göra dig sur. Och jag tror du vill vara vän med mig ändå! KRAM! /images/icons/laugh.gif

/Arvidos Magus- Too cool for public safety!\

seinet

Swashbuckler
Re: Åkallar du Arvidos Magus?

Det finns ej, och det kommer inte att finnas en "Arvid Light!"
Jag skulle föredra "Arvid Regular" men det kanske bara är jag. /images/icons/laugh.gif

Vi skall försöka fixa in dig i spelgruppen så snart som möjligt, var lugn. Alla måste ju kunna spela också.

/Seinet Wintermute - Dundrar Iron Maiden - Seventh Son Of A Seventh Son just nu...

<font size="3">Klaga INTE på Offensiv!</font>
<font size="1" color="#646464">Vi vill se RipperDoc äta sina kängor.</font>