G
Guest
Guest
Hallo allesamman, jag ska på halloweenfest på tisdag som submissive puppy, eftersom jag redan gjort detta på en annan halloweenfest vet jag att jag kommer svettas mycket i min läder och gasmask-utstyrsel samt att dras i koppel av min dom, så jag vet att jag behöver en bättre deodorant än AXE.
Jag kommer behöva en deodorant som:
<ul type="square">
[*]har väl tilltagen antiperspirativ funktion
[*]är svagt eller icket parfymerad
[*]helst ska kunna användas i ansiktet
[/list]
Sedan skulle jag gärna ha lite råd angående hur man kan förebygga att bli öm efter kopplet då jag har ganska ont runt halsen nu.
Iövrigt kan ni gärna diskutera med mig mer om hur vi gjort och så, men i grundinlägget känns det inte som det hör hemma.
Tillägg: Kan också sägas att förra gången var min första "riktiga" erfarenhet på området
/Zorbeltuss som förväntar sig svar från Vavva, Rising, Nightowl och Marco Behrmann
Jag kommer behöva en deodorant som:
<ul type="square">
[*]har väl tilltagen antiperspirativ funktion
[*]är svagt eller icket parfymerad
[*]helst ska kunna användas i ansiktet
[/list]
Sedan skulle jag gärna ha lite råd angående hur man kan förebygga att bli öm efter kopplet då jag har ganska ont runt halsen nu.
Iövrigt kan ni gärna diskutera med mig mer om hur vi gjort och så, men i grundinlägget känns det inte som det hör hemma.
Tillägg: Kan också sägas att förra gången var min första "riktiga" erfarenhet på området
/Zorbeltuss som förväntar sig svar från Vavva, Rising, Nightowl och Marco Behrmann