Nekromanti Deprimerad.

The_shadow

Warrior
har ännu inte hört något om min "Riddaren" som jag beställde för 11 dagar sedan, men antingen kommer den väl i morgon eller på tisdag annars blir jag väldigt irriterad på Neogames.

ni kan väl iaf svara på om ni har tagit emot min beställning.

Helmgast
Fel forum!

Har du såna problem skall du maila neoGames eller ringa dom (maila är nog bättre). Att ta upp detta på EON-forumet är fel (här skall Mundana, regler, äventyr och sånt diskuteras, inte beställningar).

Krille

Super Moderator
Kontaktinfo

"ni kan väl iaf svara på om ni har tagit emot min beställning."

Snälla, snälla, varför frågar du här? Vad har vi med saken att göra? Det där är en privat sak mellan dig och Neogames. Således, skicka elbrev till info@neogames.se. Skicka snigelpost till Neogames AB, Gustaf Dalénsgatan 13, 417 05 Göteborg. Ring dem på 031-7797335. Faxa dem på 031-7797336.

Men vad du än gör, tjôta inte här. För det första vet de inte om du verkligen är du. Då ska man inte lämna ut något som helst kundinfo. För det andra kan alla andra läsa här. Då ska man definitivt inte lämna ut någon kundinfo. För det tredje är det totalt ointressant för oss vanliga forumsurfare.

Om du nu nödvändigtvis måste kontakta Neogames via forumssystemet, gör det privat till någon på Neogames, till exempel CJS.

Men snälla, låt oss andra slippa din privata korrespondens med Neogames, för vi har inte med saken att göra.