Don Kennetho
Warrior
När Chock kommer på tal så får jag chansen att tipsa om den variant vi gjorde på www.stank.nu
Bravo, bravo, lysande texter, lysande texter, lysande texter, bravo!Don Kennetho;n92798 said:När Chock kommer på tal så får jag chansen att tipsa om den variant vi gjorde på www.stank.nu
Är inte The Beast Within ett supplement till Chill där man spelar monsteren? Det tycker jag isf förstör stämningen lika mycket som en raxare.Dazumal;n92839 said:Edit: Även derivatet "The Beast Within" som Mayfair gav ut är i princip samma spel, fast med ett minimalt fall framåt vad gäller settingen.
Njaa... Jag svarar både ja och nej. Du tänker nog på "Chill Creature Feature", som var ett ganska löjligt supplement till 1st Ed där man spelade monstren.Mutanten;n92847 said:Är inte The Beast Within ett supplement till Chill där man spelar monsteren? Det tycker jag isf förstör stämningen lika mycket som en raxare.
Ah, ok. Då hade jag helt fel, men de illustrationerna jag sett av 2ed gav helt klart intryck av att rida på kult-vågenDazumal;n92839 said:Jag håller inte med om att 2nd Ed drog åt KULT-hållet. Chill 2nd Ed (Mayfairs utgåva) var mycket mer likt 1st Ed (Pacesetter & Äventyrsspels Chock) än vad 3rd Ed är, men man fokuserade mer på nutid och action än tidigare. Illustrationerna var också katastrofalt fula.
Det supplementet var så skevt att det aldrig var på Äspelsbordet att översätta det till svenska.Dazumal;n92857 said:Njaa... Jag svarar både ja och nej. Du tänker nog på "Chill Creature Feature", som var ett ganska löjligt supplement till 1st Ed där man spelade monstren.
Mekanurg;n92972 said:Det supplementet var så skevt att det aldrig var på Äspelsbordet att översätta det till svenska.