Nekromanti Det här är verkligen viktigt för mig.

Siffner_UBBT

Veteran
Min grupp skulle nog kunna spela igenom systemet och få fram en hel del kritik(Konstruktiv kritik), dock föredrar även jag en pdf fil :gremsmile:

Niklas73

Skapare av Starchallenge
TESTSPELARE OCH KORREKTURARE

Nu har flera speltestare anmält sig och även 2 korrekturare. Jag har samlat in mejl till samtliga utom 2 som jag PMat. Alla har heller inte angivit filtyp och om ni inte gör det så utgår jag från pdf. Fler speltestare som uppgivit intresse nedan är så klart välkomna och även de som inte gjort det.

Jag funderar på om någon kunnig här kan lägga upp ett forum eller liknande för Starchallenge där speltestare kan byta erfarenheter om så önskas och så även jag kan se vad som funkar och inte funkar. Det är väl det enklaste sättet? Eller ha någon något annat förslag? Kanske kan någon välvillig moderator lägga upp det här?

Jag ska försöka ägna så mycket tid jag kan åt er värdefulla insats som verkligen betyder mycket för mig. Som jag nämnde så ligger jag i uppstart med företag, arbetar 80% och har barn så det är svårt att få tid men det FINNS tid så jag kommer gripa mig an era frågeställningar - det är ju ändå ett av mina livsverk vi talar om och jag hyser stor respekt för ert arbete.

Detta är för tillfället speltestgruppen:

Nick Uppgift Filtyp
hanihörnet Test Ej angivit
Siffner Test Ej angivit
vitelpolonia007 Test Ej angivit
craygh Test Ej angivit
Nabu Test Pdf
Vimes Test Pdf
Eva Florén Korr Word
McFisk Test Ej angivit
Paxen Korr Ej angivit

Jag ämnar mejla er regelverk och värld i önskat filformat i slutet av denna vecka för att ge möjlighet till önskat filformat i denna tråd för de som inte valt och för ev nya speltestare att tillkomma. Skriv gärna i denna tråd också om någon kan ordna med ett forum vilket vore det enklaste. Då kan ju också ni speltestare byta erfarenheter med varann (men var liiite snälla mot mig okej. Jag är en - ni är typ 100).

På återhörande!

Niklas

Niklas73

Skapare av Starchallenge
FORUM STARTAT FÖR SPELTEST!

Tack Eva!

Här kan vi diskutera Starchallenge. Skicka gärna förslag på mejl som ni får med utskicket på andra rubriker ni tycker är viktiga.

Craygh

Swordsman
Re: FORUM STARTAT FÖR SPELTEST!

För mig spelar filtyp ingen större roll, så länge jag har möjlighet att föra in kommentarer utan att förändra texten i sig självt.

Det jag vet med säkerhet att jag kan bidra med är regelsynpunkter och korrekturläsning, och eftersom även Nabu är intresserad så är chanserna goda att jag kan dra ihop en spelgrupp att speltesta det med också.

Niklas73

Skapare av Starchallenge
NU ÄR SPELTESTARE OCH KORRARE MEJLADE!

Jättetack för gensvar. Vi ses på Starchallengeforumet.

Craygh

Swordsman
Re: NU ÄR SPELTESTARE OCH KORRARE MEJLADE!

Jag har fortfarande inte fått systemet.