Mannen i skogen
Präst
”Pirates of the Caribbean? Men vi är ju mitt i skogen?” sa en spelare en gång som exempel på att timingen är dålig ibland.
Ja, så kör jag också ibland. Det ger mig som SL lite överraskningar gällande vilken känsla som jag blir influerad av via musiken. På så sätt blir även kampanjerna aningen mer oförutsägbara, vilket ibland kan vara mycket positivt. Jag är precis som du en person som verkligen blir påverkad av musik till den grad att jag är säker på att den påverkar val jag som SL gör i en del situationer. Har efter 23 år som rollspelare bara positiva upplevelser av detta fenomen.RasmusL;n332675 said:Körde precis högoktanig AW, pumpade Rammstein, NiN och liknande, funkade fint för att peppa/stressa/pumpa upp stämningen och handlandet hos spelarna.
Jag gillar verkligen musik, gör otroligt mycket för mig och inte bara förstärker utan också formar hur skeendet utvecklar sig i spel. Därför kör jag mycket random Spotify, så att jag kan överraskas och anpassa tempot efter musiken.
Sök på:Khan;n332796 said:Är det någon som har mer FV i Youtube / musiksök än jag som har tips på bra ambient förresten?