Det har det ALLTID varit...wilper said:Hur blev spelledande plötsligt en materialsport?
Jag är mer fundersam på varför juryn bara tycks utgöras av en spelgrupp.wilper said:Hur blev spelledande plötsligt en materialsport?
Borde inte Seter fortfarande ha ett gött försprång i så fall, med tanke på hans platt-TV-grid?Arfert said:Det har det ALLTID varit...wilper said:Hur blev spelledande plötsligt en materialsport?
Det ser vi fram emot. Hoppas på fortsatt HeroQuest-närvaro i bilderna!Vitulv said:Recension kommer så fort jag fått pyssla lite med grejorna
Nog för att jag själv föredrar traditionellt stuk framför elektroniskt och digitalt, men jag tror ärligt talat inte att man kan mäta engagemang och hjärta på det viset.Storuggla said:Elektroniska hjälpmedel antyder inte samma engagemang och hjärta.
Jag vill åpåminna mig om att någon på forumethar beställt ett bord för massa pfeningar.Storuggla said:"Borde inte Seter fortfarande ha ett gött försprång i så fall, med tanke på hans platt-TV-grid?
... Fast det kanske inte funkar så bra i dessa OSG-tider?"
Elektroniska hjälpmedel antyder inte samma engagemang och hjärta.
Det handlar om att vara beredd att offra sin egen välfärd för att ens spelare ska få uppleva det bästa tänkbara. Och ja, då kan rollspel vara en materialsport.wilper said:Hur blev spelledande plötsligt en materialsport?
Så... För att ha en chans att slå dig ur brädet om titeln "Årets spelledare" måste jag göra en battlemat av skinnet från min egen rygg och rita med ett bläck gjort på mitt eget blod?Vitulv said:Det handlar om att vara beredd att offra sin egen välfärd för att ens spelare ska få uppleva det bästa tänkbara. Och ja, då kan rollspel vara en materialsport.
Vilket fetto som helst kan rita på en battlemat.