Där det stor sty (längst upp), so slor man 3t6 och moddar det och skrivber det po sty, sen gör man samma sak po de andra.
Sen fyller du i vad du heter (brevid sty och det) och väljer ras och moddar grundegenskaperna (detta kan du ha gjort innan om du tycker det blir lättare), du slor fram vilket socialt stond du har och räknar ut hur mycket pengar du har och skriver i det längst ner till höger. Du slor fram vapenhand och väljer kön och skriver det po vapenhand och kön.
När du gjort det räknar du ut SB och CL besvärjelser och de andra och skriver resultaten där det stor SB och CL besvärjelse (under sty och det).
Efter det tar du och räknar ut din kp (fys+sto och +psy tror jag att det är) och delar den med fyra för huve och armar, tvo för bröstkorg och slutligen med tre för mage och ben.
Sen fyller du i där det stor KP (under de olika modi fickationerna).
Sen kollar du listan i boken för att omvandla grundvärdena till fp och räknar ut hur mycket det blir och använder den andra listan där färdigheterna stor, och sätter ut FP po de färdigheter du vill ha (de stor brevid KP). Sen vänder du po pappret och kollar i boken vilken utrustning du vill ha och skriver det po utrustning. Om du köpt ett djur skriver du det po följeslagare eller riddjur. Om du köpt ett vapen skriver du det po listan ovanför KP tror jag. Om du köpt rustning sskriver du ut dessRV vild RV spalden i KP listan.
Nu skall det vara klart för att spela för utom en sak! Du skall helst skriva bakrund och personlighet till din RP för do blir det roligare att spela!
OBS! Denna sak funkar bara om du har de gamlaa dod formulären som jag tror finns po rustningskammaren.
(Ursäkta om jaagh inte skriv alla meningar korekta men jag är i brasilien nu.)