Runde Rolf
Swordsman
Hej alla forumister, hoppas att ni har haft en lika härlig sommar som jag. En del av er (era "nicks" då) känner jag igen sen tidigare och en del av er är väl mer eller mindre nya. Jag har själv inte varit verksam här på forumet på flera månader så känner ni inte igen mig så strunta i det bara. Annledningen till att jag nu återuppstår från det döda är att min och Sebastian Ramns hemsida, Det svultna svinet, tillägnad DoD v6 har varit nere ett tag. Jag vill inte skylla på någon men lite pajkastning på chello skulle inte sitta fel. I vilket fall så är den nu tillbaka (igen) och kommer förhoppningsvis att stanna där ett tag. Ingenting är nytt och inget är ändrat sen tidigare så ni som redan har besökt oss sen den senaste uppdateringen i juni eller liknande har inget nytt att hämta, det är samma material, stavfel och sär skrivningar /images/icons/wink.gif. Ni andra får gärna ta en titt och överösa oss med beröm, det ena förutsätter inte det andra. P.g.a. skola, en alldeles för aktiv kompiskrets och dataspelens förbannade dragningskraft så kommer det nog ta ett tag innan nytt material kommer men, MEN, det är på väg. Så lätt blir ni inte av med oss.
Till sist vill jag hälsa till de snälla herrarna Seter, Arvidos, Bergting, och ledarna för Röda Draken och Spelledare.com som jag inte hört av på länge plus att jag vill efterlysa den tidigare forumisten Jonix som gav sig ut på de sju haven och nu försvunnit helt och hållet.
Ha det bra!
Till sist vill jag hälsa till de snälla herrarna Seter, Arvidos, Bergting, och ledarna för Röda Draken och Spelledare.com som jag inte hört av på länge plus att jag vill efterlysa den tidigare forumisten Jonix som gav sig ut på de sju haven och nu försvunnit helt och hållet.
Ha det bra!