Mina spelare gjorde väl ganska mycket som "man skulle"...
Misslan och kraggbarbaren lyckades sno äpplet och låsa in dem i rummet med paddmumierna och fly med äpplet...
Mina spelare förföljde dem inte ens, de började slåss internt i gruppen över lite religiösa frågor och efter att det var klart så tog de sig tillbaka till Quillia och lämnade det som de faktist fått tag på...
Det var länge sedan vi spelade äventyret, men vissa i gruppen har fortfarande inte släppt tanken på hämd...
Liten spoiler för min spelgrupp (och andra spelgrupper också kanske) följer, kolla inte om du inte är SL...
<table><tr><th><font size="-1">Spoiler below:</font></th></tr><tr><td bgcolor="#DDDDDD">
Dessutom så började sylfen (stjärnbilden) på himlen bli sjukligt röd och en stormpest spred sig över länderna, den började i Västmark... Spelgruppen misstänker att detta kanske har något med diamantäpplet att göra, men de vet inte...</font></td></tr></table>
Vad jag vet så jobbas det på uppföljaren av diamantäpplet (och den ska vara ganska nära klar, tror jag), men det har nog någon annan sagt redan...