Nekromanti [DINOBLAST] Förslag & idéer

Celledor

Hero
Joined
29 Sep 2003
Messages
1,127
Location
Uppsala
Under tiden jag sitter och väntar på att veus blir testspelat (vilket är lite pirrigt måste jag erkänna) så har jag fått ett mail från någon angående "Dinoblast" (ett nu 15 sidor lång rollspel på engelska jag mer eller mindre kastade ihop).

Så jag tänkte skapa ett nytt inlägg om det där jag eftersöker förslag, idéer och allt annat för dem som är intresserade. Hur kan man göra det jag redan gjort mer komplett med fortfarande öppet och enkelt.

PDF:en går att hitta här: www.veus.se/Dinoblast.pdf

Vilka arketyper ska finnas?
Vilka skills bör finnas?
Ska jag skriva in en lista över hur äventyr borde se ut?
Ska det vara fler/mer beskrivna dinosautier?
Ska världen vara mer/mindre beskriven?
Ska det vara fler/färre fraktioner?
Vad mer skulle du vilja se i spelet?
 
Top