Har letat lite på det vida nätet och hittat en del, men som det heter, mycket vill ha mer. Så nu frågar jag helt enkelt efter några BRA dod sidor, med artiklar, slps, äventyr å annat ball man kan få insperation av.
åhh, där har jag varit, samt de flesta andra "större" och "kändare" ställen, jag kanske utryckte mig oklart, men det jag undrar är ifall någon känner till någon okänd liten pärla...
Encyklopedi Altoria ... tror jag sidan heter ... Länk finns här på rollspel.nu under länkar rollspel/fantasy/dod ... sen får du leta dig fram till sidan där ...
Mycket regler ... och ett äventyr ... vet inte riktigt hur "bra" det är men du kan ju prova ...
Fick en ide, om några slar slår sifg samman kan man ju göra en site av samma stuk och med massa info å skit, för att sedan köra sina kampanjer parallela, javet, det är säkert inget nytt, har för mig att jag hört talas om något sådant project innan, men om någon vill starta upp ett sådant project med mig och kanske någon annan så hör av er.
Jag fick massa av balla ideer som man kan använda i sådant fall...
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.