Nekromanti DoD VI

Desticado

Veteran
Joined
4 Apr 2003
Messages
68
Location
Västerås (Bjurhovda)
Hejsan alla som läser detta

Jag har precis köpt Grundboken till DOD VI men hittar inget om vilken värld det är man spelar i...Så jag undrar om det finns några vänliga själar på detta forum som kan hjälpa en vilsen man att hitta det han söker efter...För tillfället letar jag efter RIOTMINDES hemsida med tillhörande releas och näthandel liknade Neogames har till EON och NeoTech I & II

H Desticado
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
10,071
Location
The Culture
För tillfället letar jag efter RIOTMINDES hemsida med tillhörande releas och näthandel liknade Neogames har till EON och NeoTech I & II
Testa att klicka på DoD logotypen i det här forumet!

/tobias
 

Mattis

Swordsman
Joined
23 Feb 2002
Messages
508
Location
Uppsala
Ett tips som du kan använda dig av när du vill hitta en hemsida:

1) Testa namnet på företaget och sedan .com (RiotMinds.com)
2) Testa Google.

Man spelar i en värld som heter Trudvang, och den första världsmodulen (Osthem) släpptes för ungefär en månad sedan.
 

King Kromm

Hero
Joined
1 Dec 2000
Messages
1,468
Location
Kungsbacka, Sverige
Drakar och Demoner v.6 utspelar sig inte i någon speciell värld, utan det är helt upp till dig, men däremot så har Riotminds släppt en spelvärld till systemet, nämligen Trudvagn. Detta är en Jorn Bauer(eller hur han nu stavar) och nordiskt inspererad fantasyvärld som inte är klar än. Men än så länge har iaf 1 världsmodul och 2-3 äventyr släppts. Du hittar Riotminds hemsida på www.riotminds.com.

Mycke nöje med ditt nyinköpta spel!!
 
Top