Jag har spelat DoD6 nu, några gånger och jag tycker att det finns för lite monster och yrken. Kommer det att komma mer yrken och raser eller är de raser som finns med grundboken allt? Eller kommer det mer raser i Jorges Bestiarium eller är det bara monster?
Sen har jag inte fattat stridssystemet så bra, det här med att man har ett visst antal poäng i Stridskapacitet och man fördelar det på attackerna och pareringarna.
Jag och några kompisar använder fyrans system så länge.
Jag undrar om man kunde få lite råd om systemet eftersom DoD6 har ett väldigt bra system annars.
Det jag gillar med systemet är att man går upp i level, ju bättre man och att man får grundpoäng när man blir äldre.
//En person som inte fattar så bra en så länge.
Sen har jag inte fattat stridssystemet så bra, det här med att man har ett visst antal poäng i Stridskapacitet och man fördelar det på attackerna och pareringarna.
Jag och några kompisar använder fyrans system så länge.
Jag undrar om man kunde få lite råd om systemet eftersom DoD6 har ett väldigt bra system annars.
Det jag gillar med systemet är att man går upp i level, ju bättre man och att man får grundpoäng när man blir äldre.
//En person som inte fattar så bra en så länge.