Nekromanti Drömmar om forumiter

Troberg

Sinister eater
Rollerball [OT]

Igårkväll så såg jag filmen Rollerball (usch)
Var det originalet eller omfilmningen? Originalet är faktiskt rätt OK på sitt sätt.

Hjalle

Swashbuckler
Såhär va....

Jo, vi lekte kurragömma på Katthult. Det var kväll och lite rökig industrihimmel, men det var Katthult ändå... Ja, så drömte jag först att jag hånglade med en tjej i klassen, sedan kom Marukusu och hånglade med henne (han var skitsnygg måste jag erkänna), jag brydde mig inte nämnvärt. Sedan så blev jag jagad av Pendragon, som hällde mjölk på mig när jag fastnade i en råttfälla (herregud. Fast så var det.) Sedan frågade han om jag ville vara med och spela med dem (önskedrömmande), jag sa ja.... Sedan kom Ymir och slog Pendragon och skakade hand med mig, sedan sprutade han eld. Sedan slutade drömmen. Absurt. Heja mig.

-Hjalle, drömmare.

Jaggernaut

Hero
Jag också, jag också!

Marukusu

Jag har också drömt om honom, fast inte på samma sätt som du :gremsmirk:

Jag, Marukusu och Eagle var ingripna i en diskussion här på wrnu, det var andra med men kommer inte ihåg vilka och de stod bara för något inlägg här och där. Jag och Marukusu hade samma åsikt och argumenterade mot Eagle. Eagle var för barnaga (detta är absolut inte den syn jag har på honom, då jag är vaken iaf :gremwink:) och vi emot. Jag vet inte vad denna diskussion hade här att göra men det var på wrnu vi diskuterade iaf.

Feuflux

omjonasson.se
Underbart! Dessutom fick du mig att inse att naturlagar alltid verkar gälla i mina drömmar (på senare tid iaf). Ingen som sprutar eld eller någonting... (okej, jag tolkade kanske eldsputandet lite mer drakaktigt än vad det var)

Hjalle

Swashbuckler
Tja, jag brukar i regel drömma om tresteg. Iochmed att naturlagarna skändas och bränns i mina drömmar så brukar jag komma ganska jättelångt (rekordet är 1000 mil berättade pappa för mig, i en dröm. Det tror jag inte på!) ...

-Hjalle, spänstig.