Nekromanti Drakar och demoner 91, affär och hemsidor?

Örnöga

Veteran
Hallå!

Jag letade upp Drakar och demoner -91 och tänkte ta mig en tur längs nostalgins bana och jag undrar...
a) finns det en bra hemsida där man kan köpa gamla 91 böcker och äventyr, även rollformulär etc. ?

b) finns det en bra sida där man kan hitta gratis äventyr till just ovansagda rollspel?

Fråga A är mest intressant att få svar på.

tack på förhand /fredens liljor Daniel

Johan K

Gammal & dryg
a) finns det en bra hemsida där man kan köpa gamla 91 böcker och äventyr, även rollformulär etc. ?
Skulle väll vara om du slängde upp något här på detta forum & hoppas på attt du får något napp. Annars så finns ju tradera & liknande sidor som man kan slänga yupp en förfrågan.
Sedan så kan jag rekomendera dig att besöka konvent. Där så har jag hittat en del grejer till DoD.

b) finns det en bra sida där man kan hitta gratis äventyr till just ovansagda rollspel?
Du kan ju alltid kolla på Sveroks scenariobank, dock är inte den sidan uppdaterad på galet länge. Sedan så kan du ju kolla i Riotminds hemsida. , doxk så kan jag tänka mig at dedt krävs lite moddande från din sida för att äventyren skall passa gammla DoD.
Annars så kan du ju kolla här åxå ! Tror väll att det skall finnas scenarion hä någonstanns...

Feuflux

omjonasson.se
Lite länkdroppande

annars så finns ju tradera & liknande sidor

Jo, auktionssajter är ett passande ställe att leta efter grejer som inte säljs längre. Fast att söka på rollspel gav inte så mycket vid min snabbtest:
Tradera, blocket, eBay
Fast det var kul att se vad som kom upp överst på tradera vid den där sökningen. :gremwink:

På fråga b kan jag länkdroppa lite igen. Förvänta dig inga bra äventyr bara...
Nimins sida, Gollums lilla krypin, Drakens håla

Storuggla

Champion
Re: Lite länkdroppande

Din Tradera fu är svag. Man ska inte söka sådär, det suger. Man ska gå in via kategorierna på huvudsidan och klicka sig fram till rollspelen. Hobby och lek, sedan rollspel och figurspel. Voilá!
40 saker bara från Target!

Storuggla, there ya go

Feuflux

omjonasson.se
Re: Lite länkdroppande

Och jag som trodde du skulle kommentera sexleksakerna som var träff ett efter ett rollspelssök... och så blev jag dissad istället. :gremwink: Men bra, då vet jag hur det går till om jag skulle vilja köpa (och trådstartaren blev troligtvis glad).