Nekromanti Drakar och demoner 91 och chronopia

ChrilleDoD

Veteran
Hejsan

Har en hel del Dod-91 böcker som det har blivit dags att låta gå vidare, har inte blivit nåt spel på många år nu. De jag har är:

Krigarens handbok
Magikerns handbok
Kaos väktare
Hjältarnas handbok
Tjuvar och lönnmördare
Svartfolk
Monsterboxen (bara böckerna, ingen box)

Alla dessa böcker är i fint skick. Slitnast är magikerns handbok och till viss mån krigarens. Annars nästan nyskick eller iaf mycket mycket bra skick på resten.

Har även två krilloan böcker i mycket bra skick, det är kampanjboken och äventyrsboken plus kartan.

Sen har jag chronopias regelbok (tyvärr inte sammanhängande, men komplett), och vapen och utrustningsboken till chronopia samt två äventyr Cirkus Kad och Blodsband.

Säljer även drakar och demoners 6e utgåva, regelboken.

Maila spinkoo@hotmail.com för bilder.

Priser: Bud. Jag är inte så svår och förhandla med och jag är mest ute efter en snabb affär och att grejrna går vidare till nån som har användning för dem.

MVH

Chrille

ChrilleDoD

Veteran
Ni som läser detta och har ett bra humm om vad grejerna kan vara värda får gärna tipsa mig här i tråden. Lägger ut dem på tradera snart också och skulle behöva ett riktmärke. Är det bättre jag lägger allt i ett stort paket (dod-91 böckerna) och hoppas på nån tusenlapp eller är det värt att lägga upp dem var för sig?Help please :gremsmile: