Nekromanti Drakar och Demoner -91

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
Till Drakar-91 kom det ju ett gäng Handböcker med en del extra regler och annat tjofräs och med de extra grejerna föreställer jag mig att orginalformuläret inte riktigt räcker till och min undran är då såklart, finns det ett lite maffigare formulär?

solvebring

Superhero
Hans E Magnusson said:
Till Drakar-91 kom det ju ett gäng Handböcker med en del extra regler och annat tjofräs och med de extra grejerna föreställer jag mig att orginalformuläret inte riktigt räcker till och min undran är då såklart, finns det ett lite maffigare formulär?
Tror inte det finns några nya formulär i någon av böckerna eller så - även om det sannerligen behövts, ja. Med andra ord gav man nog bara ut ett originalformulär. I alla fall så vitt jag vet...

Och om nu ingen på Rollspel.nu kan bidra med något vackert så är google din enda vän. Jag brukar använda det här formuläret, tror jag. Det kommer från Nimins* och där finns ett gäng, bland annat ett PDF-formulär som är okej. Fast tja, jag bryr mig inte så mycket om formulärens utseende och har aldrig orkat göra egna så jag brukar köra med originalet är det där skitfula Word-formuläret som jag just länkade.

Det fanns en större mängd formulär av varierande kvalitet och utförlighet på Sveroks scenariobank, men den är ju nedlagd så vad fan...

... Fast du kanske bara undrade över vilka formulär som fanns; du kanske inte behövde något?

*Länk till Nimin