Är det någon som känner för att spela DoD i Stockholm? Antingen vara SL eller vara med i ett par kampanjer (ett low-fantasy, ett high-fantasy). Då är det bara att svara på den här annonsen!
Det bli lite olika, mest antagligen inne i stan eller också i Vallentuna, beroende på vad som passar folket bäst. Härnäst spelar vi i tantolunden i Stockholm på lördagen den 12:e. Jag kan kontaktas på beyram@norrgarden.se ( Säg att du är stearn så vet jag ve, det är...)
Kontakta mig på beyram@norrgarden.se om du är 18 eller över. Vi som ska spela är 23+1T6 år gamla nämligen, så det är bra om man är i samma åldersgrupp.
Tjenare tjenare, vi är några rollspelare som bor på söder runt tanto.
vi karnse skulle vara intreserade utav att spela med er vi är 19+1T4 år gamla du kan väl höra av dig inan du spelar nu på Lördag så karnse jag kunde komma förbi Tantogården ty jag bor där och vi kunde snacka litte !!
Javisst! Gör som så att ni ringer mig på 08-51171425 eller att ni mailar på beyram@norrgarden.se så får vi se tilloch mötas. Har ni mycket erfarenhet av DoD? Det skulle i så fall vara guld...
Därför kan jag lämna ut mitt mob. nr och inte du !
1: Till skilnad från dig så har jag en firma telefon ergo telefon numret är inte mitt.
2: Till skilnad från dig läger jag mig inte ner och spelar död om det blir bråk, utan jag stryper dom eller gör något annat otrevligt jag.
3: Tillskilnad från dig som har svan hals, tunna handleder och komvexst bröst, så har jag fysiska förutsätningar för att göra åvanstående.
4: Till skilnad från dig är jag en trevlig kille och ingen vill säckert ringa och vara störande.
5: Till skilnad från dig som bara är på forumet för att få en "balare" titel genom att gjöra så många inläg som möjligt. Så skriver jag av en uppricktig andledning nämligen att uttbyta åsikter och skappa kontakt.
Va re nå mer du ville eller ???
Doedinan säger: - Don´t fuck when you don´t wana now !
Sorry, han inte ringa eller komma förbi stog i dörren i kväll mycket bråk och annat meck, hör av mig i morgon.
Ps Varför går man ut på krogen för att slås ???Ds
Det är lugnt, det blir så ibland. Men det är väldigt ballt, hela spelargruppen totalt kan bli uppemot tio med dig om alla kan, vilket är perfekt, då det oftast inte är alla som kan , så det blir väl i varje fall fem rätt ofta. Ha det!
Det är lugnt, det blir så ibland. Men det är väldigt ballt, hela spelargruppen totalt kan bli uppemot tio med dig om alla kan, vilket är perfekt, då det oftast inte är alla som kan , så det blir väl i varje fall fem rätt ofta. Ha det!
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.