Nekromanti Drakar och demoner

Jeddi

Veteran
Vi gamla rävar som gillar att spela Drakar och demoner vill jag dela med mig av detta formulär som jag har skapat.
Fyll i fälten som har grundegenskapsvärden du vill ha så räknar programmet ut kostnaden under grundegenskaperna, sedan kan du fylla i värdena som du vill ha på allmänna färdigheter och yrkesfärdigheterna kostnaderna kommer att stå bredvid grundegenskaps kostnaden.

Mycket nöje!!

Attachments

Recca

Femme Fatale
När jag fyller i FV 16 i dolk med BC 3 så står det "total kostnad EP: 21". Jag har inte kollat i boken men jag antar att den totala kostnaden ska multipliceras med 3 då? Men blir det inte svårt att räkna med de primära färdigheterna i så fall?

Doctor_Hell

Veteran
primära färdigheter mulipliceras med 2 , yrkes med 3 och sekundära med 4 eller 5 nått sånt har jag för mig nu utan att ha boken framför mig

Jeddi

Veteran
Jag har gjort denna för att enkelt kunna skapa en karaktär och det kan finnas lite fel gällande magikostnader på skolor.
jag är inte säker på systemet så jag har kastat ut systemet för magiskolorna och gjort att det är samma kostnad som yrkesfärdigheterna.
I stort sett borde allt fungera som det ska.
MVH//Jeddi