Nekromanti Drakar....

Ingtar

Veteran
Nu kan jag inte vänta längre!!!

Jag är väldigt intresserad av Mundanas olika drakar, jag orkar inte vänta på Modulen "Drakar" som ska släppas i Mars sägs det.

Så finns det någon som har några tabeller för några Mundana drakar???

tabeller? Eller värden?

Det skulle vara NeoGames själva som har koll på värdena, men för lite extra info kan du ta dig en titt i Encylopedia.

Radagast

Swordsman
"Det skulle vara NeoGames själva som har koll på värdena, men för lite extra info kan du ta dig en titt i Encylopedia."

Alternativt Krille (för det är han som är huvudkonstruktören för modulen) :gremwink:

// Radagast

Krille

Super Moderator
"Alternativt Krille (för det är han som är huvudkonstruktören för modulen)"

Numera är det dock Ljusets Riddare som axlar ansvaret/bär hundhuvudet.

Krille

Super Moderator
Hur hade du tänkt att de där värdena skulle vara tillgängliga? De enda som har värden är Neogames, och Neogames kommer att släppa dem i modulen i mars. Ingen utanför Neogames har tillgång till dessa värden, så dessa kan inte ge dig några värden. Och Neogames tänker inte heller ge dig några värden, eftersom de kommer i boken i mars.

Ingtar

Veteran
Jo, men det förstår jag väl att de inte kommer att ge mig några värden!

Men de brukar ju lägga ut lite små grejer ibland så att man kan få ett par smakprov, som med Heavedraken...det hade de lagt ut på sin sida så att man fick ladda hem.
Så jag tänkte kanske att de KANSKE hade lagt ut någe annat som inte jag hade lagt märke till?