Nekromanti Drakar

AEGIS PRIME

Swordsman
Skulle med det här inlägget vilja ge Ljusets Riddare ett stort Tack för en helt underbar modul. Den energi och kreativa kraft som du har lagt i den här modulen gör att du mer än väl platsar till Eon-veteranerna som du beskriver i förordet.
Drakar var en stor fröjd att läsa och rekommenderas till alla EON spelare.

Kenzui

Warrior
Först vill jag tacka Ljusetsriddare för drakar. sen vill jag fråga hur Aegis Prime har fått den redan? kommer den inte ut imorgon? WELL HA DET BRA!!!

Blir lite rörd faktiskt

Det är sådan här respons som gör att det känns mödan värt att kämpa sig igenom det hela. Jättekul att du gillade boken! :gremgrin:

Vore också roligt att veta vilka bitar som du gillade/tyckte mindre om och varför? Man är ju långt ifrån fullärd så för att kunna bli bättre skribent så måste man ju ta till sig lite av kritiken. Så om du har några synpunkter vad gäller innehållet så är jag idel öra.

Slutligen, har du några frågor angående drakarna så besvarar jag gärna dessa men glöm i så fall inte [spoilervarningen] om det är inlägg av lite mer uttömmande karaktär.

MVH

/Sebastian alias Ljusetriddare

HerrBjörn

Warrior
Tja det kan man fråga sig..
Jag vill bara påpeka att -=DSGB=- skall hämta ut denna bok idag!!
-=DSGB=- ==> Den strimmiga Grodans Brödraskap :gremgrin:

HerrBjörn

Warrior
Re: Blir lite rörd faktiskt

JAg har inte läst i boken än..
rykten säger mig dock att den är värsting!!
Props stenhårt Till Ljusets Riddare och alla andra som medverkat i att få ut denna bok i butiken!!!
:gremlaugh: :gremgrin: :gremelak: :gremtongue:

Sankt Creigh

Warrior
Kan inte mer än instämma på den goda kritiken boken har fått.
Mycket bra arbete av bland andra Ljusetsriddare, I vissa mer udda kretsar känd som Sebastian.

Bra jobbat!

// Creigh

Arbeit macht frei

AEGIS PRIME

Swordsman
Förmodligen var posten eller NeoGames snälla mot mig för jag fick den i går (30/3). Varför vet jag inte men kanske för att jag beställade två, ja TVÅ EON Grand Luxe. Kanske Neogames har någon annan förklaring

Återkommer angående frågor och åsikter när jag har "smält" boken lite mer..

Kanske Neogames har någon annan förklaring
Tja, jag hade mitt rykande färska exemplar redan i slutet av förra veckan. Med postgång, packningstider (för det tar tid vid många beställningar det ska ni veta, tänk på att varje kuvert ska packas för sig, oftast av en man dessutom - fråga packslaven Petter om den saken! :gremgrin:) och annat så är det väl mycket möjligt att folk skulle få den redan på tisdagen eller hur? För en gångs skull har alltså neogames lyckats att inte bara hålla releasedatum (om man bortser från den annars fyraåriga förseningen... :gremcrazy:) utan de är dessutom för tidiga! :gremtongue:

Johan K

Gammal & dryg
Hemm, blir ju mer & mer sugen att köpa den här drakboken ju.. Är barnsligt förtjust i just drakar ju... Så man kanske ska ta & slå till & köpa den.. :gremtongue:
Speciellt efter att ha läst den verka vara ett riktig gedigert jobb.