Nekromanti Drakar

G

Guest

Guest
Jag undrar hur stor den största draken kan bli?

och hur stora drahägg kan bli?

Krille

Super Moderator
"Jag undrar hur stor den största draken kan bli?"

Den största observerade draken på Mundana är ca 30 meter lång från nos till svansspets och ca 45 meter mellan vingspetsarna.

"och hur stora drahägg kan bli?"

De pseudo-drakägg som man har hittat varierar från grapefrukt- till fotbollsstorlek, beroende på vilken art av pseudodrake det är. Man har aldrig sett ett drakägg från de riktiga drakarna, i alla fall inte vad man vet.

- Krille
<A HREF="http://www.foxtail.nu" target="_new">http://www.foxtail.nu</A>

hatten

Swashbuckler
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p>Jag undrar hur stor den största draken kan bli? <p><hr></blockquote><p>Se krilles svar MEN tänk på att det ÄKTA svaret är
SÅ STOR DU TYCKER ATT DOM KAN BLI.. ( Look is it a deth-Star NO is it a moon NO its SuperDragon )
Samt att ALLA dragar är BRa på magi och magi inebär att man kan ÄNDRA sin storlek. ( Se "mystik och magi" i den finns en effekt som gör att man kan förvandla någon till djur ohc öka eller minska storleken.. Asså borde det gå att strunta i att göra folk till djur utan bara öka eller minska storleken..
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p> och hur stora drahägg kan bli?<p><hr></blockquote><p>I en av mina kampanjer så hittade de "Äkta" högre drag ägg och det var ungefär 30 cm stort..
Åsikterna om VAD de skulle göra var många,,
Omelett/sälja/starta Drakfarm/koka/grilla efter mycket om och men så överlevde spelarna och draken fick tillbacka sitt ägg..

Livet är en gåta utan enkla svar.

smaffy

Hero
<font face="verdana" size="+2">
hursomhellst skulle jag göra en omelett av drakägget.
fy fan vad förbannad mamma drake skulle bli i så fall [color:"red" size="+3"]=oP</font></font>

[VARNING!! tänk inte! låt någon annan tänka åt er! VARNING!!]