Nekromanti Drakväktare

Jag måste bara säga att den är asbra! Andreas Roman (som för övrigt har ett passande efternamn) har gjort ett lysande jobb med den. Köp den!

Mvh Victor Palm

I'll be back

Mouja

Hero
du gillar säkert bara Svärdsspel för sidorna 154-157 (?) :gremwink:... Nämen allvarligt så måste jag säga att om man läst L&H och sedan läser hela Drakväktartrilogin och Svärdsspel så fattar man mycket mer än vad som man gör om man inte läst L&H.... tugga på den ni :gremtongue:

Mouja

Hero
Du menar som Svärdsspel... då gilar jag Drakväktartrilogin hellre... lättare att ta med sig... lättare att förstöra, visst men endå

Xepp

Veteran
Jo, den e helt okey.. Håller på att läsa Dräparen nu.. enda nackdelen är att de är så mörka. Alla dör och är skittragiskt, men slutet är mycket bra med tanke på hur dåligt att såg ut i slutet =) Tycker speciellt att kapitlet "En cirefaliers temperament" i Därparen är ruskigt roligt.. :gremgrin:

fast tycker själv att Svärdsspel i Hadarlon är bättre..

// Sebbe

Kwarzim

Veteran
Dom kostar ju för fasen en 70 spänn styck.... Big deal

jag vet! men jag håller på att skaffa lite andra Eon prylar så jag har inte nå pengar(får önska dem i julklapp ).

du gillar säkert bara Svärdsspel för sidorna 154-157
Ja, självklart, jag är ju för fan en tonåring i puberteten :gremsmile:

Nej då, det är en väldigt bra bok i övrigt, Herr Illric måste vara den ondaste tyen i någon bok jag läst, och jag har läst en del.

Jag behöver inte läsa L&H, jag har läst så många icke
markerade inlägg att jag vet vad det handlar om iaf.

Saruman

Veteran
svärdspel vs. drakväktaren

jag tycker att båda är bra, men på olika sätt..de är trots att olika sorters böcker (om du förstår vad jag menar).

walium

Ganska töntig, faktiskt
Smaken är som baken.

Jag tycker att Romans trilogi är rent pinsamt dålig. Man kan ana en viss potential men hans första alster är inte mycket att hänga i julgranen.

Arvid

Warrior
Re: svärdspel vs. drakväktaren

Det jag tycker Svärdsspel vinner mycket på jämfört med Drakväktarna är att Svärdsspel får med mycker mer av Mundana. Drakväktartriologin tycker jag mer är en berättelse som satts in i Mundana (även om jag gillar den).