Nekromanti Drunok

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in
Kommer Drunok också beskrivas i modulen om Jargiska kejsardömet? Eller kommer detta att bli ett av de områden som det inte verkar lönt att göra en modul om (som Damarien och Västmark)?

På tal om det, kommer det att komma en Thalamur-modul? Nu känns det som om Thalamur mest finns där som motståndare till Consaber, Pereine och Colonan och inte så mycket som äventyrsmiljö.

Länge leve Thalamur och västlanden!

Livet som hummer är inte så lätt alla gånger...

- Bobby

Damarien och Västmark

Jag är inte så insatt i äventyrsmiljö modulernas releaser, har det sagts att Damarien och Västmark inte behöver någon modul? Jag känner att i alla fall västmark är tillräckligt beskrivet för mig, men Damarien?

Baronen som gärna bränner ett par Daaktroende till frukost.

walium

Ganska töntig, faktiskt
Re: Damarien och Västmark

Jag tippar nog att det blir en modul om Jargien, en modul om Cirefalien och kanske en modul om Thalamur och en om Mûhad och de andra länderna där omkring. De småländer som inte redan har egna moduler lär nog inte få några i framtiden heller.

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in

Jag minns att någon för länge sedan tog upp frågan om en "Västra Asharina"-modul, och fick veta att det antagligen inte skulle komam någon sådan. Sedan att de två länderna behöver beskrivning är en helt annan sak.

Livet som hummer är inte så lätt alla gånger...

- Bobby

Kherzam-Roghan

Veteran

Jag tror dessutom att små länderna beskrivs tillräckligt bra för att göra äventyr i Mundanamodulen...

Tirakens död...
Dvärgens bröd...