... de program som finns på www.ingenting.f2s.com (bl.a. Besvärjelsegeneratorn)?
Då behöver du en fungerande version av Microsoft Excel (som brukar finnas med i Office-paketet).
Får man drista sig att fråga hur pass kompatibla dina förträffliga excel-manicker är med Eon III? Är projektet nerlagt, eller arbetar du fortfarande på diverse uppdateringar?
... man kan aldrig veta. Just nu arbetar jag inte med det. Men som sagt, vad som helst kan hända.
Om de är kompatibla med Eon 3? Jag har inte 100% koll på det. Mestadels är de nog det. Tror jag. Om någon vet hur jag ska göra programmen kompatibla, så skriv en pling till min e-post. Kanske kan bli en framtida uppdatering.
tja. besvärjelse generatorn iallafall då magi inte ändrats i EON lll.
men karaktärsgeneratorn bör behöva en updatering. fast jag vet inte vilka delar som den befattar. attributer och färdigheter har inte ändrats iallafall.
man fyller helt enkelt i olika rutor så kan man skapa en besvärjelse enligt mystik och magis regler. iallafall låter det logiskt. men jag kan inte veta.... jag har inte den obligatoriska programmen från den där boxen. nån som vet säkert?
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.