Nekromanti drunoks drängar.

Syeth-hd

Warrior
nån som vet hur man får tag på drivrutiner så att programmen blir kompatibla? ville ha besvärjelse generatorn. m.m. men fungerade inte.

Bunny

Crazy like a fool
Re: Menar du...

Får man drista sig att fråga hur pass kompatibla dina förträffliga excel-manicker är med Eon III? Är projektet nerlagt, eller arbetar du fortfarande på diverse uppdateringar?

Syeth-hd

Warrior
Re: Menar du...

ja just dom. namnet på och faktumet att det är en BOX. berättar att man måste betala för det.

och, det tänker jag inte göra så jag får väl stå ut med att vara utan. :gremfrown:

Grendel

Warrior
Nedlagt och nedlagt...

... man kan aldrig veta. Just nu arbetar jag inte med det. Men som sagt, vad som helst kan hända.
Om de är kompatibla med Eon 3? Jag har inte 100% koll på det. Mestadels är de nog det. Tror jag. Om någon vet hur jag ska göra programmen kompatibla, så skriv en pling till min e-post. Kanske kan bli en framtida uppdatering. :gremcrazy:

Syeth-hd

Warrior
Re: Nedlagt och nedlagt...

tja. besvärjelse generatorn iallafall då magi inte ändrats i EON lll.
men karaktärsgeneratorn bör behöva en updatering. fast jag vet inte vilka delar som den befattar. attributer och färdigheter har inte ändrats iallafall.

Syeth-hd

Warrior
man fyller helt enkelt i olika rutor så kan man skapa en besvärjelse enligt mystik och magis regler. iallafall låter det logiskt. men jag kan inte veta.... jag har inte den obligatoriska programmen från den där boxen. nån som vet säkert?