Nekromanti Dumma anonyma - hur hittar de hit?

Rising

Vila i frid
Då och då ser man en massa fula anonyma som tittar på en och samma gamla inläggssidor - om och om igen. Man börjar ana att de inte är rollspelsintresserade...

Runt den här sidan svärmar det exempelvis alltid en massa anonyma. Googlar man på "nakna brudar" så kommer den sidan faktiskt upp på femte plats!

Så; här kommer en rolig utmaning: Vilken är den konstigaste googling ni kan göra där det redan på första sidan över sökresultat finns en länk som leder till någon sida här på wrnu?

Nightowl

Champion
Inte konstig men egotrippad

Enligt google är det bara JAG och en enda människa på hela det vida Internet som någonsin använt ordet "kvotbög".

Erik, funderade på att göra ett inlägg där han använde ord som "eskimåstövel", "retinalsex" och "paddsvett" bara för att kunna vinna tävlingen.

Gastono

Hero
Haha, nakna brudar... jo, vilka svin som letar sig hit i och med google!

Vet inte om det funkar längre men för ett tag sedan gjorde det det (kan man skriva så?).
Skriv "failure" så får du fram George W Bushes online biografi.
Vet att det inte har med wrnu att göra men det är skoj!

Eksem

Champion
Jag har för dåligt forumminne för att göra bra ifrån mig i en sådan här utmaning, men begreppet "forumsöl"/"forumöl" är visst mer eller mindre WRNU-exklusivt.

Jag hade hoppats på "nässelfittor", men den är inte indexerad ännu.

G

Guest

Guest
Enligt google är jag den enda personen som formulerat rangketchup som ett ord.

Sökningen

Men wrnus egen sökning hittar det inte samt att det bara länkar till eon forumet.

Winterquist

Veteran
Jo, det fungerar fortfarande utmärkt att googla "Failure" + "Jag har tur" o hamna på DobbleYas biografi på Vita Husets hemsida.

Fanimej lysande.

//e

Gordeg

Hero
"miserable failure"

...funkar också bra. Jag undrar om det inte är någon som jobbat med google som roat sig litegrann.

Gordeg

seinet

Swashbuckler
Vi har lyckats ta 2:a plats på "nakna brudar" nu ju, en annan lustig sak: mitt användarnamn är det enda användarnamn som syns i länkinformationen på google. Vet inte riktigt vad man skall tycka om det men :gremtongue:

/Seinet Wintermute - Finns inte ens med på top-10 på sökningen "Seinet"

Gastono

Hero
Nu funkar inte denna längre men om du för ett tag sedan skrev "french military victories" så frågade den "menade du: "french military defeats"?"

Eksem

Champion
Re: "miserable failure"

"Jag undrar om det inte är någon som jobbat med google som roat sig litegrann."

Nej, det är så att Google sorterar på de sidor som blir länkade till flest gånger från andra sidor, så det går att manipulera Google på det viset. Man gjorde visst något liknande med Göran Persson tidigare, har jag sett.

Johan K

Gammal & dryg
Fasen, mina fu-skills attt söka på mysko saker som kan länkas till wrnu är totalt miserabla juh.. :gremfrown:
Har icker kunnat hitta nått mysko som kan relateras till wrnu via google.. :gremcrazy:

Gastono

Hero
Fasen, mina fu-skills attt söka på mysko saker som kan länkas till wrnu är totalt miserabla juh..
Har icker kunnat hitta nått mysko som kan relateras till wrnu via google..
Gå hem och ÖVA, NU! :gremlaugh: