Basenanji
Postd20modernist
Det är jättespännande allt det här men nu är i alla fall jag bra sugen på att få höra @Octagonal berätta om sitt span på förrädaren!
Ja det är ju det som var iden från början, att Rasmus beteende skulle säga något om Vimes. Tyvärr gömde han sig ju mest. Men kan du hitta nåt gött där så shoot!Ett lätt sätt att analysera saker är iaf nu att kolla på Ulv-Rasmus inlägg. Vilka försöker han kasta skit på och inte. Iofs är det delvis beroende på om Vimes är grön eller röd, dvs om han tror siandet av Vimes är äkta eller om han vet att Brynolf drar en rövare
Spännande lista, min skiljer sig väldigt mycket från din.Jag lägger den här lite allmänt synligt också.
Gröna
Sidd
Vimes
Basse
Orange
Octa
Simhall
Imp
Rödaktiga
Hellzon
Anders
Yem
Fjodd
Han kan vara tok-ulv också. Om Vimes är ulv så blir Basse väldigt troligt hans kumpan. Men jag tolkar saker & ting som att Vimes är grön och i så fall är även Basse det.Kan köpa att du ser Vimes och Sidd som gröna, men vad är grönt i Basses spel menar du?
Vad är det som som får mig att vara rödast på din lista?Han kan vara tok-ulv också. Om Vimes är ulv så blir Basse väldigt troligt hans kumpan. Men jag tolkar saker & ting som att Vimes är grön och i så fall är även Basse det.
Jag lät medvetet bli motiveringar. Ni får nöja er med min tjusiga lista bara. Men se gärna mitt röriga jätteinlägg för lite if/then-resonemang.@Brynolf du är garanterad bybo och kommer åka om en kvart, skriv gärna mer detaljerat om hur du ser på övriga spelare, dvs motivera din röd/gul/gröniing
Det är info vi bara kan få nu sista kvarten.
Tack för din insats för byn redan!
utveckla för en annan dum-fanHan kan vara tok-ulv också. Om Vimes är ulv så blir Basse väldigt troligt hans kumpan. Men jag tolkar saker & ting som att Vimes är grön och i så fall är även Basse det.
Det är ingen inbördes ordning inom färgerna.Vad är det som som får mig att vara rödast på din lista?
Och såhär va, jag tror ju inte alla lågflygarna är ulvar. Utan kanske en eller två från orange och två eller tre från röda låter rimligt.Det är ingen inbördes ordning inom färgerna.
Ja, förhoppningsvis är det läsbart...
Det får vi snart se. Men egentligen är väl inte förrädaren så mkt farligare än sardinerna.Och jag lutar mot att Rasmus är ulv, men inte förrädare. 🫤
Nej, jag tror en garanterat grön spelare kan ta bättre beslut än ett kollektiv infesterat av ulvarDet får vi snart se. Men egentligen är väl inte förrädaren så mkt farligare än sardinerna.